پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 957
نویسنده : ولی غلامی

سایت طراحی های لوگو / شما می خواهید یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود ایجاد کنید. اگر منابع دارید، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو ممکن است ساده به نظر برسد، اما از هر طراح خوب بپرسید، او به شما خواهد گفت که اینطور نیست. فرآیند طراحی نادر است.

سایت طراحی های لوگو

به علاوه، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر باید شروع به ایجاد هویت بصری برای برند خود کنید و استخدام یک طراح برای شما مناسب نیست، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن راهنمایی کنیم. ما از سه طراح با مجموع تجربه بیش از 25 سال خواستیم تا نحوه طراحی های لوگو شرکتی را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را شگفت زده کند.

لوگو چیست؟

این سوال احتمالاً تصاویر واضحی از کنه یا سیب معروف با گاز گرفتن را تداعی می کند. به هر حال، همه ما می دانیم که لوگو چیست.

لوگو نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات، خدمات، کارکنان و غیره آن استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف، لوگو مشخص می کند. به این ترتیب شرکت شما در میان دیگران شناخته شده و به یاد می‌آید. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای اعلام سازمان شما باشد. برای مثال آمازون را در نظر بگیرید. شکلک پیکان گزارش می دهد که این شرکت همه چیز را از "A تا Z" می فروشد و همچنین نشان می دهد که مشتریان وقتی از آنها خرید می کنند چقدر خوشحال می شوند.

یک نکته این است که حتی اگر یک لوگو بتواند معنای عمیق تری را منتقل کند، ضروری نیست. در واقع، اکثر شرکت هایی که سعی در تصمیم گیری در مورد یک لوگو دارند، بیش از حد از آن درخواست می کنند. هر سه طراح ما موافق بودند که اکثر مردم لوگوهای زیادی را سرمایه گذاری کرده اند (جناسی تصور شده).

بنابراین به یاد داشته باشید که یک لوگو می تواند نقش مهمی ایفا کند، اما این همه ماجرا نیست.

لوگو این نیست:
برند شما
این یک پیوند معمولی است، اما لوگوی شما برند شما نیست. و برند شما لوگوی شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - مردم با شنیدن نام شما چه فکر می کنند، درباره شما چه می گویند و چه احساسی نسبت به آنها دارید. نام تجاری شما از هزاران نقطه تماس با مشتریان شما ساخته شده است، نه از یک لوگو.
هویت بصری شما
وقتی شرکت‌ها یا سازمان‌های جدید درخواست لوگو می‌کنند، یک طراح خوب می‌گوید: «شما فقط به یک لوگو نیاز ندارید، به هویت برند نیاز دارید». لوگوها بخشی از تصویر هستند، اما این همه ماجرا نیست. این فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر است که شامل رنگ‌ها، تایپوگرافی، عکاسی، عناصر بصری، چیدمان و غیره است.
شاخص موفقیت
لوگوی شما باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما نمی شود. لوگوی انرون یک کد خوب اما نه یک کد اخلاقی برای شرکت بود. این دو مرد و کامیون یک شرکت میلیارد دلاری هستند و لوگوی آن تصویری از مجسمه ای است که توسط مادر بنیانگذار روی دستمال طراحی شده است. بهترین لوگو در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد، همانطور که بدترین لوگو نمی تواند صادق باشد.
اکنون که فهمیدیم یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، بیایید فرآیند طراحی را شروع کنیم.

همچنین قیمت طراحی لوگو برای هر سبک متفاوت است.

چگونه یک لوگو ایجاد کنیم
در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی در نظر داشته باشیم:

طراحی استراتژی های زیادی است. بله، در برخی مواقع باید چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم اصلی کار استراتژیک است، به خصوص در ابتدا. آماده باشید تا بیشتر فکر کنید و تصمیم بگیرید تا ترسیم کنید.
شما فقط یک که لوگو طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که یک لوگو تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و همه بخش های جداگانه آن باید با هم کار کنند.
برای انجام درست آن، باید به صورت مرحله ای کار کنید. در حالی که فرآیند هر طراح متفاوت به نظر می رسد، فرآیندی که ما دنبال می کنیم شامل پنج مرحله است:

کشف کردن
کاوش کنید
طرح
روشن کردن
شناسایی کنید
هر مرحله هدف، فرآیند و نتیجه خود را دارد. ما توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است، مجموعه اقدامات یا مراحلی که باید بردارید، و نتیجه نهایی که روی آن کار می کنید و در مرحله بعد به آن نیاز خواهید داشت.