فست فود 24
طراحی صنعتی
دو شنبه 13 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 1291 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی صنعتی

طراحی صنعتی  (ID) عملی حرفه ای در طراحی محصولات ، دستگاه ها ، اشیاء و خدماتی است که هر روز توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحان صنعتی معمولاً روی ظاهر بدنی ، کارایی و تولید  یک محصول متمرکز  هستند ، گرچه در طی چرخه توسعه غالباً درگیر تعداد بیشتری هستند. همه اینها در نهایت به ارزش پایدار کلی گسترش می یابد  و تجربه ای که یک محصول یا خدمات برای کاربران نهایی فراهم می کند.هر موضوعی که روزانه در خانه ، محل کار ، مدرسه یا محل عمومی خود با آن تعامل برقرار  می کنید نتیجه یک فرایند طراحی است. در طی این فرایند ، تصمیمات بی شماری توسط یک طراح صنعتی (Industrial)گرفته می شود که با هدف بهبود زندگی شما از طریق طراحی به خوبی اجرا می شوند .

نمایش بیشتر

سفارش طراحی صنعتی مفاهیم و مشخصاتی را ایجاد می کنند که عملکرد ، ارزش و زیبایی شناسی محصولات ، محیط ها ، سیستم ها و خدمات را به سود کاربر ، صنعت و جامعه بهینه می کنند. طراحی صنعتی شامل ترکیبی از رشته ها ، علوم و فناوری های هنرهای تجسمی است و به مهارت حل مسئله و مهارت های ارتباطی نیاز دارد.طراحی خوب در مورد ساختن یک محصول یا طرحی است که عملکردی را بهتر از هر چیز دیگری که قبل از آن پیش رفته باشد ، ارائه دهد. این است که به چیزهای روزمره با چشمان جدید نگاه کنید و بدانید که چگونه می توان آنها را بهتر کرد.

زمینه طراحی بسیار فراتر از یک ظاهر طراحی شده است. مرزهای آن گسترده تر است و نیاز به درک عمیق تر از مشکلات پیچیده ، مهارت های تفکر انتقادی ، رویکردهای بین رشته ای و آگاهی از تغییرات فرهنگی و اقتصادی در جهان دارد. ما به اندازه طراحی پیشنهادی برای صندلی بهتر علاقه ای به طراحی صندلی جدید نداریم.

فرآیند طراحی صنعتی چیست؟

طراحی صنعتی یک فرایند حل مسئله استراتژیک است که باعث ایجاد نوآوری ، ایجاد موفقیت در کسب و کار می شود و از طریق محصولات ، سیستم ها ، خدمات و تجربیات نوآورانه منجر به کیفیت بهتر زندگی می شود. سه بعدی سازی و طراحی صنعتی شکاف بین آنچه ممکن است و آنچه ممکن است را ایجاد می کند. این حرفه بین رشته ای است که خلاقیت را برای برطرف کردن مشکلات و ایجاد هماهنگی راه حل ها با هدف ایجاد محصول ، سیستم ، خدمات ، تجربه یا تجارت بهتر ، مهار می کند. در مرکز قلب خود ، سفارش طراحی صنعتی با چشم پوشی از مشکلات به عنوان فرصت ، روشی خوش بینانه تر برای نگاه به آینده فراهم می کند. این نوآوری ، فناوری ، تحقیق ، تجارت ، و مشتریان را پیوند می دهد تا ارزش و مزیت رقابتی جدیدی را در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی ارائه دهد.با استفاده از سهم تاریخی خود در طراحی مسئولیت پذیر و انسانی محور ، به دانش آموزان می آموزد که از تفکر انتقادی و فرآیند طراحی استفاده کنند تا ارزش جدیدی را برای شرکت ها ، جوامع و شهروندان به ارمغان آورد. اساتید دارای تخصص در طیف گسترده ای از حوزه ، دانشجویان را در تحقیق در مورد تجربیات کاربران راهنمایی می کنند تا اشیاء ، محصولات و سیستم هایی که به خوبی تصور شده و اجرا شده اند را ایجاد کنند ، کارهای روزمره را آسان تر می کنند. 

طراحان صنعتی نگران نحوه برخورد مردم به اشیاء ، برقراری ارتباط با دیگران ، پیدا کردن لذت ، راحتی و ایمنی در فعالیت ها و غلبه بر محدودیت های جسمی و روانی خود هستند.آنها با اشتیاق به ارزش های فرهنگی ، اقتصادی ، زیست محیطی ، اجتماعی و نمادین ، ​​کاوشگر ارزش ها و غنای دانش بشری و عوامل تغییر و ادغام هستند. طراحی الگوسازی و برنامه ریزی هر عمل به سمت یک هدف مطلوب و قابل پیش بینی است … هرگونه تلاش برای طراحی جداگانه ، ساختن آن به یک چیز به تنهایی ، خلاف این واقعیت است که طراحی ، ماتریس اساسی اساسی زندگی است

سفارش طراحی صنعتی در مورد پیشرفت است. این مفهوم سازی و ایجاد چیزهای جدید است: ایده ها ، تعامل ، اطلاعات ، اشیاء ، صفحه های مختلف ، کتاب ها ، پوسترها ، محصولات ، مکانها ، علائم ، سیستم ها ، خدمات ، مبلمان ، وب سایت ها و موارد دیگر. طراحان تصور می کنند و می سازند. آنها همچنین تحقیق و تفکر می کنند. طراحان ماهر در یک یا چند تخصص در این رشته ، با همکاری دیگران از توانایی های خود استفاده می کنند. طراحان می خواهند ایده ها را واقعی جلوه دهند و تغییر ایجاد کنند. حرفه در طراحی بیش از یک کار است. این راهی برای دیدن است؛ راهی برای تعامل با جهان این یک روش زندگی است.

وظایف طراحان صنعتی

سفارش طراحی صنعتی به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند:

  • برای تعیین الزامات مربوط به طرحها با مشتری مشورت کنید
  • روشهای مختلفی را که ممکن است از یک محصول خاص استفاده شود ، تحقیق کنید و چه کسی از آن استفاده خواهد کرد
  • ایده ها را بکشید یا تفاسیر ایجاد کنید ، که تصاویر روی کاغذ یا رایانه است که تصویری از ایده های طراحی را ارائه می دهد
  • برای توسعه مدل های مجازی از طرح های مختلف از نرم افزار رایانه استفاده کنید
  • نمونه های فیزیکی از طرح های آنها را ایجاد کنید
  • مواد و الزامات تولید را برای تعیین هزینه های تولید بررسی کنید
  • با متخصصان دیگری مانند مهندسین مکانیک و تولید کنندگان کار کنید تا ارزیابی کنید که آیا مفاهیم طراحی آنها نیازهای شما را با هزینه مناسب تأمین می کند یا خیر
  • ایمنی ، ظاهر و عملکرد محصول را ارزیابی کنید تا یک طرح عملی باشد یا خیر
  • طرح ها را ارائه دهید و نمونه های اولیه را برای تأیید به مشتری نشان دهید

برخی از طراحان صنعتی بر روی یک کالای خاص محصول تمرکز می کنند. به عنوان مثال ، برخی تجهیزات پزشکی طراحی می کنند یا روی محصولات الکترونیکی مصرفی مانند رایانه ها و تلفن های هوشمند کار می کنند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عوارض مصرف فست فود
یک شنبه 12 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 3578 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

درحال حاضر خوردن فست فود وغذاهای بیرون به یکی از عادت های بد غذاییمان تبدیل شده که بخش بیشتری از پول خود را صرف خرید این نوع غذاها می کینم. مصرف مداوم فست فود بسیار مضر است ولی اگر دیر به دیر فست  فود استفاده کنیم آنچنان ضرری ندارد.

اکثر فست فود ها مخصوصا نوشیدنی ها و مخلفات آن ها از کربوهیدرات زیادی تشکیل شده اند و فاقد فیبر می باشند.

خوردن زیاد فست فود باعث افزایش وزن می باشد زیرا فست فود ها سرشار از کالری، قند و چربی زیادی هستند، همچنین این نوع غذاها تاثیرات منفی بر روی سلامت مغز می گذارند علاوه بر مغز فست فودها مضرات دیگری دارند .

 تاثیرات منفی فست فودها برای زنان و مردان

 

  • پرخوری

اصلی ترین مشکل این غذاها پرخوری می باشد چون فست فود ها معمولا بزرگ تر از یک وعده ی غذایی خانگی می باشد.

 

  • فست فود و چاقی

 

بعد از پرخوری نوبت به چاقی می رسد که به دنبال خود بیماری های دیگری مثل دیابت و حمله قلبی را به همراه دارد.

 

  • فقدان مواد مغذی

ارزش غذایی در فست فود ها نسبت به غذاهای خانگی بسیار پایین است و ویتامین و املاح مورد نیاز بدن را تامین نمی کنند، خوردن زیاد فست فود در کودکان و نوجوانانی که در سن رشد می باشند توصیه نمی شود زیرا دچار کمبود کلسیم و ویتامین د می شوند.

 

  • اضافه چربی های مضر

اکثر غذاهای فست فود در روغن جامد سرخ می شود و درصد اسیدهای چرب اشباع در این روغن ها بیشتر است و باعث می شود چربی در دیواره سرخرگ رسوب کند که بیماری های خطرناکی را به دنبال خود دارد.

 

  • نمک فراوان وفشار خون

از آنجایی که مذاق ایرانی ها شور بوده در کنار فست فودها از مخلفات شور، استفاده ی بیشتری می کنند که باعث فشار خون در استفاده کنندگان این نوع غذا می شود.

اگر هم علاقه به فست فود دارید سعی کنید به میزان لازم از این نوع غذا استفاده کنید و سالم بمانید و بهتر است برای خوردن فست فودهای درجه یک به بهترین رستوران های تهران  که از نظر مواد اولیه سالم و استاندارد می باشند و مورد تایید وازارت بهداشت هستند بروید و از خوردن فست فود لذت ببرد.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خوشمزه ترین غذاهای جنوب ایران
شنبه 11 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2377 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

کشور ایران، کشوری است که هر گوشه اش جذابیت های زیادی برای تماشا دارد. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب همه چیز می تواند توجه شما را به خود جلب کند. البته این جذابیت ها تنها به مناظر دیدنی که در این مناطق وجود دارد محدود نمی شود. یکی از مواردی که آن نیز در نوع خود بسیار جالب توجه می تواند باشد، غذاهایی است که رنگ و بوی همان منطقه را به خود گرفته است. یکی از نقاطی که این مساله در آن بسیار مشهود است جنوب کشور است. در این خطه غذاهای محلی زیادی طبخ شده و شما می توانید خوراکی باب میل خود پیدا کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

قلیه ماهی

یکی از خوشمزه و کم نظیر ترین غذاهایی که می توانید در جنوب کشور میل کنید قلیه ماهی است. خوشمزه بودن این غذا به دلیل سبزی های معطر و بی نظیری است که در این منطقه رشد کرده و به قلیه ماهی اضافه می شود. ترکیب رب انار، پیاز ، فلفل، نمک، تمبر هندی، ادویه، سبزی های معطر قلیه و سیر معجونی ایجاد می کند که طعم بسیار عالی و خوبی دارد و شما نمی توانید مزه خوب این غذا را فراموش کنید.

 

فلافل

اغلب ایرانی ها فلافل را می شناسند و حداقل یک بار طعم بسیار عالی آن را چشیده اند. مهم ترین ماده ای که در این غذا وجود دارد نخود است و نخود در ترکیب با تخم مرغ، سبزی های معطر مانند جعفری، فلفل قرمز و ارده لپه به غذایی تبدیل می شود که در لیست غذاهای فست فودی ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد.

قیمه بوشهری

از دیگر غذاهایی که تنها مختص مردم جنوب کشور است، قیمه بوشهری است. این قیمه اصلا شبیه قیمه ای که شما در شهر محل سکونت خود را میل می کنید نیست و تفاوت های زیادی با آن دارد. این غذا رنگی قرمز دارد و تمام موارد موجود در آن له شده و بدین شکل بر سر سفره غذا قرار می گیرد. طعم قیمه بوشهری ترش و شور است و اغلب مردم در این منطقه آن را با شکر میل می کنند. مواد لازم برای پخت این غذا سبب زمینی، لیمو عمانی، زعفران، دارچین، رب و پیاز است.

 

سمبوسه

 از دیگر غذاهای جنوبی که توانسته خود را به عنوان یک غذای خوشمزه در کل کشور مطرح کند سمبوسه است. امکان ندارد شما در رستوران هایی که غذاهای فست فودی ارائه می کند قدم بگذارید اما در آنجا از این غذا خبری نباشد. مواد موجود در این غذا، گوشت، سبزی، سیب زمینی، ادویه و نان لواش است.

 

اوپیوزی

اگر به فکر سفر به جنوب کشور افتاده اید و قصد دارید با اجاره سوئیت در کیش رنتی جا چند روزی در این مناطق باشید خوردن اپیوزی را فراموش نکنید. این غذای سریع، به همان اشکنه معروف خودمان شباهت دارد و گردو، شکر، رب انار، تخم مرغ، زرد چوبه، پیاز و ادویه از مواد اصلی برای پخت این غذا استفاده می شود.

هواری

هواری بدون شک می تواند توجه شما را با طعم خوبی که دارد جلب کند. جنوبی ها برای طبخ هواری، شوید، پیازی، ماهی، سیر، گشنیز، شنبلیله و شوید را به خوبی با هم تفت داده و لا به لای برنج می ریزند و اجازه می دهند که برنج با این مواد دم بکشد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش اختصاصی گان جراحی
شنبه 4 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2508 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

فروش اختصاصی گان جراحی

فروش گان جراحی | خرید لباس جراحی یکبار مصرف با قیمت مناسب 1399-1400 این لباس  نوعی لباس استریل بیمارستانی است که توسط جراحان و پرسنل اتاق عمل برای محافظت و جلوگیری از انتقال عفونت ، میکروب و هر گونه آلودگی احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد . عموما گان های جراحی لباس هایی پشت باز هستند . گان جراحی عموما یک تکه یا دو تکه هستند ، دارای قدی نسبتا بلند و آستین های کش باف دارند .در تهیه این لباس از دو نوع مختلف پارچه استفاده می شود .

پارچه های یک بار مصرف(بی بافت)
پارچه های چند بار مصرف قابل شت و شو (بافت دار)

فروش گان جراحی یکبار مصرف

طرز پوشیدن گان جراجی :

طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف لباس های دیگه کاملا متفاوت هستش گان جراحی برخلاف لباس های دیگه دکمه یا …. نداره گان های جراحی گان های جراحی از جلو بدون هیچ دکمه ای هستن و جلو ای بسته دارن برای پوشیدن این  لباس ها شما باید اونارو از از جلو بپوشید پشت این لباس ها آزاده و از پشت این لباس ها با یه بند بسته میشن از ویژگی های این لباس ها میتونیم به راحتی این لباس ها اشاره کنیم .طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف تصورش بسیار راحت میباشد اصلا هدف از ایجاد گان جراحی اینست که پوشیدن این لباس آسان باشد و بتوان به راحترین روش از این لباس استفاده کرد .

ویژگی گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی یکبار مصرف چیست ؟

وزن کم
گرماژ۲۸،۳۰،۴۰
رنگ های آبی نفتی ،صورتی ،آبی آسمانی ،سفید
قیمت مناسب
دارای گان های چند بار مصرف

گان چیست و چه کاربردی دارد ؟

ما به طور کلی دو نوع گان داریم: گان های یکبار مصرف و گان های چندبار مصرف

گان یکبار مصرف: مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آ« جایی که یکبار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند.

گان های چند بار مصرف: این گان ها در مقابل گان های چندبار مصرف هستند و هر بار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده میکنند، این گان ها دوباره شست‌وشوی داده می شوند و استریل می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد.

در تهیه ی  گان ها باید به یک سری از مسائل توجه شود:
مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده میکنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس نا خوشایندی داشته باشند. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یکبار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 85
:: باردید دیروز : 575
:: بازدید هفته : 660
:: بازدید ماه : 4077
:: بازدید سال : 31717
:: بازدید کلی : 258537