فست فود 24
آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
چهار شنبه 20 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6941 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس







برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها، بهترین زمان معامله در روز، قدرت خریدار و قدرت فروشنده، آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست، پیوت چیست، حد سود و زیان، نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD، سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.

آموزش بورس با آگاه







سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش سرور HP ارزان قیمت
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 7045 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش آپدیت FIRMWARE سرور HP ارزان قیمت

در فروش سرور HP  ارزان قیمت پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP اهمیت زیادی دارد بهمین منظور در این مقاله تصمیم دارم درباره آموزش آپدیت FIRMWARE، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور HP، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور توضیح دهم.

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت Firmware چیست؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، Firmware یک برنامه نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) بر روی برد سیستم ذخیره می شود. Firmware مسئول رفتار سیستمی است که برای اولین بار روشن می شود و یا وقتی که کنترل سرور به سیستم عامل سپرده شده است.

 

فروش سرور HP  ارزان قیمت

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت به روز رسانی firmware به چه صورت است؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، وقتی بسته به روز رسانی توسط شرکت HP مهیا می شود از صفحه Business Support Center download می توان این بسته را دانلود کرده و در سیستم نصب کرد.همانطور که مطلع اید پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP  از برترین هاست .

دو روش برای به روز رسانی firmware دردر فروش سرور HP  ارزان قیمت وجود دارد. روش سنتی Offline ROM Flash و روش جدید Online ROM Flash. روش Online ROM Flash در حال حاضر برای بعضی از سرورهای HP امکان پذیر نیست و ناگزیر به به روز رسانی از طریق Offline ROM Flash هستیم.

روش ۱: به روز رسانی Firmware با روش Offline ROM Flash در فروش سرور HP  ارزان قیمت

همانطور که از عنوان این روش پیداست زمانی می توان از آن در در فروش سرور HP  ارزان قیمت استفاده کرد که سرور خاموش باشد. ضمن اینکه این روش نسبت به روش Online ROM Flash از مزایای کمتری برخوردار است. با دو راهکار زیر می توان این روش را پیاده سازی کرد:

۱- با استفاده از بوت دیسکت ROMPaq در فروش سرور HP  ارزان قیمت

a) فایل ROMPaq را از صفحه HP Business Support Center دانلود کنید.
b) فایل دانلود شده را برای ایجاد بوت دیسکت ROMPaq اجرا کنید.

ROMPaq یک فلاپی دیسک برای آپدیت کردن firmware است. firmware بر روی فلاپی دیسک دانلود شده و سپس سیستم با آن بوت می شود.

۲- با استفاده از ROM Update Utility یا HP Smart Update Manager  در فروش سرور  ارزان قیمتHP

با شروع سی دی نسخه ۷٫۵ Firmware Maintenance ،HP Smart Update Manager Utility جایگزین HP ROM Update Utility شده است.

HP Smart Update Manager (HP SUM) utility به کاربر این امکان را می دهد تا نرم افزار یا کامپوننت های Firmware را از طریق رابط گرافیکی بسیار ساده پیاده سازی کند. HP SUM به همراه سرویس پک HP برای Proliant ارائه می شود.

 

روش ۲: به روز رسانی Firmware با روش Online ROM Method در در فروش سرور HP  ارزان قیمت

Online ROM Flash تکنولوژی جدیدی است که توسط شرکت HP بوجود آمده است و به Firmware این امکان را می دهد که هم به صورت Local و هم به صورت Remote از طریق یک فایل قابل دانلود که Smart Component نامیده می شود به روز شود.

مزایای Online ROM Flash در در فروش سرور HP  ارزان قیمت:

  • در این روش نیازی به خاموش کردن سرور برای به روز کردن Firmware نیست.

  • به روز رسانی کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

  • برای به روز رسانی Firmware، نیاز به ریست کردن سرور می باشد ولی می توان برای انجام آن زمان بندی (schedule) کرد. به عبارت دیگر بعداً نیز می توان سرور را ریست کرد.

  • ادمین سرور می تواند به صورت Remote عمل به روز رسانی را برای چندین سرور به صورت همزمان بوسیله ProLiant Remote Deployment Utility یا the ProLiant Remote Deployment Console Utility و یا بوسیله دیگر تکنولوژی های مدیریت سرور مانند (HP Systems Insight Manager (HP SIM انجام دهد.

  • Smart Component ، firmware را به روز کرده و سیستم را پیکر بندی می کند تا اینکه تنظمیات جدید در ریست بعدی اعمال شود. این قابلیت عمل به روز رسانی را انجام می دهد ولی به ادمین این امکان را می دهد که زمان پیاده سازی این تنظیمات را خود تعیین کند.

 

همه Online Rom Flash ها وابسته به سیستم عامل هستند. دو گونه از سیستم عامل های به روز رسانی Rom flash به صورت زیر است:

Microsoft Windows
Linux
استفاده از Rom-Based Setup Utility

بعد از به روز رسانی ProLiant server system ROM به اخرین نسخه، باید Rom Based Setup Utility را اجرا کرده و سپس BIOS سیستم را برای تنظیمات سخت افزاری و کامپوننت هایی که نصب شده اند پیکر بندی کنید.

بوسیله Rom-Based Setup Utility تنظیمات مختلفی را می توان انجام داد.

 

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.در همین راستا  در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش سرورهای  HP گسترش داده است.جهت مشاور سرور و  فروش سرور HP  ارزان قیمت، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور با ما تماس بگیرید .

گروه بازرگانی نویان سرور

www.noyanserver.com

شماره تماس: 5435 9100 021 _ کالک بر09038623047 - مقدس 09355367685

منبع: شرکت ساپرن پیشرو در خدمات طراحی وب سایت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افزونه Elementor Pro
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6511 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

افزونه Elementor Pro یک صفحه ساز حرفه‌ای و سریع برای ایجاد صفحات گوناگون جهت طراحی وب‌سایت است. این صفحه‌ساز بسیار سریع بوده و در دو نسخه رایگان (Core) و پرو (Pro) ارائه می‌شود که نسخه پرو دارای ویژگی‌های بیشتری است.

توسط افزونه المنتور می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی و کاربری آسان، هرگونه صفحه‌ای را با بهره‌گیری از المان‌هایی که صفحه‌ساز به شما ارائه می‌کند، ایجاد کنید.

با المنتور می‌توانید در هر قالبی به صورت کاملاً آسان وسریع صفحه‌های سفارشی ایجاد کنید، جالب اینجاست حتی با تغییر قالب نیز، المان‌ها و صفحه‌هایی که با المنتور ساخته‌اید از بین نخواهد رفت. برگه‌ساز المنتور با همه قالب‌های وردپرس سازگار می‌باشد.

 

ویژگی های جذاب افزونه المنتور پرو تم فور

 

– پشتیبانی از ترجمه استاندارد
– پشتیبانی از زبانهای RTL راست به چپ مانند فارسی
– سریع و سبک
– امکان طراحی زنده سایت
– کارکرد بسیار آسان و دلنشین
– امکان ویرایش در حالت موبایل
– مجهز به عناصر متعدد
– امکان افزودن انواع عناوین
– امکان درج تصویر
– دارای ویرایشگر متنی
– امکان درج ویدئو در سایت
– مجهز به انواع دکمه ها
– مجهز به انواع باکس ها
– دارای امکان درج آیکن های سفارشی
– امکان درج آیکن شبکه های اجتماعی
– امکان درج گالری و گردونه تصاویر
– امکان درج شمارنده و نوار پیشرفت
– دارای امکان درج تب، آکاردیون و تاگل
– امکان درج هشدار

امکانات ویژه

  • ابزارک های جهانی
  • سفارشی کننده رنگ
  • حالت کپی عناصر
  • تنظیمات تایپوگرافی پیشرفته
  • پس زمینه های گرادیانت
  • پس رمینه های ویدئویی
  • پس زمینه تصاویر
  • فیلتر های CSS
  • حالت های مخلوط کردن عناصر
  • اسکال زیبا و آماده
  • تنظیمات سایه برای جعبه ها
  • وب سایتهای یک صفحه
  • صفحات فرود یا لندینگ پیج
  • ابزارک فرمهای چندگانه
  • ابزارک نمایش پست های به صورت چرخ و فلک
  • ابزارک شمارش معکوس
  • ابزارک امتیاز ستاره ای
  • پاپ آپ های زیبا
  • سفارشی سازی آسان
  • پیشنمایش فونت
  • فونت های سفارشی
  • اندازه فونت در واحدهای: PX، EM، REM
  • سایه برای متن
  • CSS سفارشی
  • ویژگی های سفارشی
  • ابزارک های تماس با مای متنوع
  • ابزارک سربرگ متحرک

نصب الگوها، شخصی‌سازی آسان، فونت‌های فارسی

المنتور نسخه مارکت تم فور، قابلیت نصب آنلاین همه الگوها را دارا می‌باشد. همچنین شما می‌توانید بدون استفاده از افزونه‌های جانبی، فقط با نصب دو افزونه اصلی (Elementor Pro و Elemenotr Core) به همه قابلیت‌های لازم همچون فونت‌های فارسی دسترسی داشته باشید. در نهایت برای فونت‌های فارسی نیاز به نصب افزونه سومی نیست و نخواهد بود.

با افزونه صفحه ساز المنتور صفحه های وردپرس را به سادگی بسازید

صفحه ساز Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.
بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.
استفاده ازاین افزونه نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد،
تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید.
با امکانات زیادی که افزونه صفحه ساز Elementor در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.
با مگاتم همراه شوید تا بیشتر با افزونه کاربردی Elementor آشنا شویم.

آموزش نصب افزونه وردپرس المنتور حرفه ای

پس از دانلود افزونه آن را از حالت فشرده خارج کنید.

به پوشه langauges رفته و محتویات آن را در مسیر wp-content/languages/plugins آپلود کنید.
افزونه المنتور حرفه‌ای را از طریق هاست یا وردپرس نصب و فعال کنید.

 

سوالات متداول

تفاوت نسخه رایگان با نسخه تجاری چیست؟

نسخه رایگان Elementor ارائه دهنده امکانات محدود و کم است. Elementor Pro، با این حال، شما را با ابزارهای حرفه ای تر که سرعت گردش کار شما را افزایش می دهد آشنا می کند، به شما قدرت می دهد و به شما امکان تبدیل و فروش بیشتر می دهد.

چه اتفاقی می افتد به صفحات ایجاد شده در نسخه رایگان بعد از ارتقاء؟

Elementor Pro همان فرمت افزونه Elementor است. پس از ارتقا به نسخه تجاری، همچنین می توانید صفحات ایجاد شده را با استفاده از امکانات نسخه حرفه ای ویرایش کنید و به صفحات شما هیچ آسیبی نمی رسد.

آیا می توانم از افزونه Elementor برای ایجاد وب سایت برای مشتریان استفاده کنم؟

مطمئنا میتونی ما عملا Elementor Pro را برای کمک به مشتریان بیشتری، با تکمیل پروژه های سریع تر با نتایج بهتر، ساختیم. بهترین ارزش برای ما، برنامه نامحدود ماست، به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از وب سایت ها را ایجاد کنید.

آیا بروزرسانی های بعدی رایگان است؟

بله دوستان عزیز. این افزونه به صورت کامل و به موقع بروز می شود و برای دریافت بروز رسانی های جدید می توانید به همین صفحه بیاید و باز هم افزونه را دانلود و جایگزین نمایید.

برای خرید به سایت المنتور مراجعه کنید:

https://themefour.com/product/elementor-pro/

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مرکز مشاوره شمال تهران
جمعه 15 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6682 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مرکز مشاوره شمال تهران

با اینکه بارها نام مشاوره را شنیده اید،اما مفهوم واقعی آن هنوز هم در هاله ای از ابهام وجود دراد.غالبأ ممکن است تصور کنید که کسانی که به حرفه مشاوره میپردازند که شرایط و موقعیتی متفاوت از سایرین دارند. مرکز مشاوره شمال تهران در کلینیک آسنا ،در تلاش است تا برای حل مسائل گوناگون مراجعان مساله مدار باشد.

باید یاداور شد که گرچه مشاوره به انسانهای زیادی یاری میرساند،اما انچه تحت عنوان مشاوره صورت میگیرد،معنای متفاوتی دارد.

ما به دوستان،خانواده و همکاران خویش صحبت میکنیم و به آنها کمک میکنیم تا مشکلات خویش را حل کنند.دیگران از ما توصیه میخواهند و ما سعی میکنیم تا به بهترین شکل ممکن خدمت کنیم. ممکن است خیلی از صحبتهای ما افراد، از غنا و عمق لازم هم برخوردار نباشد یا حتی خودمان هم ندانیم که راهنمایی ما صحیح بوده یا نه.بنابراین برای برطرف کردن هرشبهه ای که افراد درباره مشاوره دارند،نخست باید بکوشیم که تعرف دقیقی از مشاوره ارائه دهیم.

بنابراین سوال اینجا مطرح میشود که مشاوره چیست؟

“مشاوره فعالیتی است که در آن یک فرد کمک کننده و فردی دیگر دریافت کننده کمک است. مشاوره در طی یک فرایندی کمک رسانی تخصصی صورت میگیرد که در آن،یاری فرد مشاور به توانمندسازی مراجع منجر میشود، به گونه ای که توانایی یافتن راه حل مشکلات خود را بیابد و پس از اتمام جلسات مشاوره بتواند قابلیت های خویش را در حل مسائل آینده خود نیز بکار برد.”

بنابراین میتوان اینگونه نتیجه گرفت که دو فرد در رابطه مشاوره ای قرار میگیرند: مشاور و مراجع، رابطه مشاوره ای محیطی را ایجاد میکند که در آن مراجع احساس راحتی بیشتری میکند تا مشکلاتش را بدون رودربایستی با مشاور در میان بگذارد. این از جمله شرایطی است که مرکز مشاوره شمال تهران در اختیار مراجعین خود قرار می دهد.

در صورتی که مشاور بخواهد کاملا اثر بخش باشد باید ویژگی هایی مثل یکرنگی، همخوانی گفتار با رفتار، صمیمت، همدلی(درک مراجع) و توجه مثبت نامشروط (من تو را همینطور که هستی می پذیرم) اهمیت زیادی بدهد.

بهترین روانشناس تهران

در این مقاله کوتاه و مقاله های بعدی قصد دارم شما را با مشاوره درمان افسردگی و بهترین مشاور روانشناسی آشنا کنم. امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که با افسردگی و علائم آن آشنا نباشد. بهترین روانشناس تهران و بزرگان تهران از افسردگی به عنوان سرما‌خوردگی روانی یاد می کنند.

همانطور که در طول عمرمان حداقل یک بار سرما می خوریم ابتلا به افسردگی نیز در طول عمر متوسط یک انسان کاملا طبیعی است.
اما این مهم است که چگونه این سرماخوردگی روانی را درمان می کنیم؟ چه رفتار ایمنی از خودمان نشان می دهیم ؟ آیا به الکل و مواد مخدر پناه می بریم؟ آیا سردرد را که خودمان می کنیم و زندگی مان در اتاق مان خلاصه می شود؟ و یا همان طور که برای درمان سرماخوردگی نزد متخصص می رویم برای درمان افسردگی نیز از بهترین روانشناس تهران و مشاوران کمک میگیریم ؟

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد احتمالاً تا سال ۲۰۲۰ افسردگی دومین اختلال شایع جهان می شود.بنابراین شعاری را اعلام کرده:
افسردگی بیداد می کند، بیایید حرف بزنیم.پس در نتیجه بهتر است برای رفع مشکل افسردگی از بهترین مشاور روانشناسی استفاده کنید جلوتر بیشتر راجع به این مهم صحبت می‌کنیم.

مرکز مشاوره خوب در تهران

بارها از ما راجع به تفاوت بین بعضی رشته ها سوال کردند متاسفانه چون مردم ما تفاوت روانپزشک، روانشناس و مشاور را نمی‌دانند اشتباهاً به شخصی مراجعه می‌کنند کهاصلاً ربطی با موضوع شان ندارد و درمانگر هم به اشتباه راهنمایی می کند. آدرس مرکز مشاوره خوب در تهران کجاست؟

در این چند خط شما به راحتی می‌توانید انتخاب خود را قطعی تر کنید و با اطمینان خاطر بیشتری قدم بردارید.

روانشناس کسی است که در درمان اختلالات از جمله: طیف نوروتیک (یعنی بدون هزینه و توهم) و یا سایکوتیک (یعنی دچار هذیان و توهم)
می‌تواند یاری بخش شما باشد.
همچنین در مواردی که احساس می‌کنید، به آسیب‌های اجتماعی از جمله تجاوز، طلاق عاطفی، فقر، افزایش تضاد و تعارض، فضای مجازی و… دچار هستید

به شدت کمک کننده شما می‌باشد.

اگر به هر دلیلی از کیفیت زندگی تان راضی نیستید، به شدت می‌تواند یاری‌گر شما باشد.

اما مشاور االزاماً نمی‌تواند در درمان اختلالات موثر واقع شود.
لیکن در کیفیت زندگی تان و روابط تان خیلی تاثیر خواهد گذاشت.

روانپزشک برای زمانی است
که فرد مبتلا به هذیان و توهم است و یا در اختلالات نوروتیک به قدری قوی می باشد که به تنهایی و رواندرمانی مشکلش حل نمی شود

به طور مثال افسردگی های حاد، دوقطبی، اضطراب های شدید و حملات پانیک و … .

اما رفتن به روانپزشک و عدم مراجعه به روانشناس احمقانه ترین کاری است که هر انسانی می تواند انجام دهد

چرا که روانپزشک دارویی تجویز می کند در جهت تسکین اعصاب شما.

شما تا زمانی که دارو مصرف می کنید ممکن است حالتان خوب باشد.
اما به محض قطع دارو حالتان بدتر می‌شود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 575
:: بازدید هفته : 628
:: بازدید ماه : 4045
:: بازدید سال : 31685
:: بازدید کلی : 258505