فست فود 24
بازی آنلاین سایفارم
پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 ساعت | بازدید : 4500 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )
بازی آنلاین سایفارم
 
به آینده سفر کنید و در بازی رایگان سایفارم، ایستگاه فضایی خودتون رو مدیریت کنید.در این بازی مزرعه داری از حیوانات بامزه نگهداری کنید و در کنار دوستان به تجارت فضایی بپردازید.
 
بازی آنلاین سایفارم از جدیدترین بازی های سرگرمی شهرسازی است که در محیطی فانتزی شما را به یک سفر جدید ماجراجویانه می برد.

سایفارم یک بازی مزرعه داری و فارمینگ فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید. از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آنها غذا می‌دهید و از آنها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سیاره‌های این دنیا به محصولات شما احتیاج دارند. آنها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکوهای جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید.

داستان در سال ۳۰۱۹ اتفاق می‌افتد. همه‌ی موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آنها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ی زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. سایفارم‌ها از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و با خوشحال نگه‌داشتنشان دی‌ان‌ای‌شان را در بالاترین کیفیت دریافت می‌کنند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژادهای مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای ها را از سایفارم‌ها خریده و روی سیاریشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، سایفارم خودتان را شروع کنید!

سایفارم یک بازی خانه سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است. شما میتوانید این بازی جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های سایفارم:

♦ سبک بازی مزرعه داری یا بازی خانه سازی.

♦ مراقبت از حیوانات جذاب و با مزه باغ وحش در ایستگاه فضایی.

♦ بازی جدید علمی تخیلی.

♦ تجربه بازی مزرعه داری و فارمینگ در فضا.

♦ ساختمان‌ها، مزرعه ها و فناوری‌های متنوع.

♦ مراقبت و نگهداری از حیوانات دوست داشتنی.

♦ شخصیت‌های جذاب و سرگرم کننده از نژادهای مختلف زمینی و فضایی.

♦ خانه سازی در کنار ساخت مزرعه رویایی و مزرعه داری و فارمینگ آنلاین

♦ وسایل تزیینی متنوع و قابلیت شخصی سازی بالا.

♦ طراحی ایستگاه فضایی به سبک home design و طراحی دکوراسون زیبا

♦ رقابت با سایر بازیکنان در رتبه‌بندی تجربه و لایک.

♦ رویای ساخت یک مزرعه بهاری و همیشه تازه با حیوانات با مزه.

♦ امکان چت و گفتگو با دوستان در داخل بازی.

♦ بازی آنلاین با امکان رقابت و چت با سایر بازیکنان در سای شو.

♦ امکان یافتن دوستان جدید در بازی و فرستادن کادو برای آنها.

♦ امکان سر زدن به ایستگاه‌های فضایی دیگر.

♦ امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌ها.

♦ بازی مزرعه داری – فارمینگ به سبک harvest moon – Hay Day – و بازی های فانتزی برتر سبک مزرعه داری و نگهداری از حیوانات

♦ همکاری با اعضای اتحاد خود برای شرکت در مسابقه روزانه سای شو.

بازی سایفارم به خاطر داشتن مسابقات آنلاین، چت و سایر قابلیت‌های اجتماعی خود نیاز به اینترنت دارد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد چگونه محاسبه می شود؟
یک شنبه 12 ارديبهشت 1399 ساعت | بازدید : 4533 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

قیمت خرید بلیط هواپیما کوک و نوزاد متداول ترین سوالی است که توسط خانواده های دارای کودک پرسیده می شود. در سفر هوایی با فرزندان، تقریبا شرایط متفاوت است و هرچه سن فرزندان کمتر باشد، شرایط خاص تر می شود.

مخصوصا اگر اولین بار باشد که با فرزند خود به سفر هوایی می روید، احتمالا سوالات زیادی دارید. در این مقاله به بررسی سفر با کودکان و قیمت بلیط هواپیما نوزاد و کودک می پردازیم.

قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد

احتمالا قبل از شروع سفر و به هنگام خرید بلیط هواپیما متوجه تفاوت قیمت بلیط ایرلاین های مختلف شده اید! این تفاوت قیمت دلایل متفاوتی دارد اما نکته مهم اینجاست که قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد هم با توجه به این تفاوت ها، متنوع است!  چون به صورت درصدی از قیمت بلیط محاسبه می شود.

البته دانستن این نکته ضروری است که به نوزادان هیچ صندلی تعلق نمی گیرد و پدرو مادر باید نوزاد را تا انتهای مسیر بقل بگیرند. ولی داشتن شماره بلیط با وجود نداشتن صندلی برای نوزادان واجب است.

البته ممکن است شانس این را داشته باشید که صندلی خالی پیدا کنید. در این صورت می توانید از آن به طور رایگان برای کودکتان استفاده کنید. پس بهتر است صندلی مربوط به کودک خودرو خود را با خود به همراه ببرید.

مثلا اگر برای سفر به دنبال خرید بلیط چارتر هستید تنها در صورتی که فرزند شما کمتر از 2 سال داشته باشد قیمتی متفاوت با بزرگسالان را پرداخت می کنید. حدود 10 درصد از قیمت کل بلیط هواپیما هزینه ای است که تحت عنوان بیمه هوایی باید پرداخت شود.

در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما www.safarme.com با پشتیبانی سفرمی تماس خاصل فرمایید.

همچنین می توانید در سایت سفرمی به بررسی قیمت های ایرلاین های مختلف بپردازید و در نهایت بلیط هواپیما ارزان خود را تهیه کنید.

اما اگر کودک شما سنی بیش تر از 2 سال داشته باشد، هزینه بلیط هواپیما آن هیچ تفاوتی با بزرگسالان ندارد.

اما اگر در سفر هوایی خود از بلیط های سیستمی استفاده می کنید این درصدها متفاوت است! البته فراموش نکنید که عموما بلیط های سیستمی گرانتر از بلیط های چارتری عرضه می شوند.

 

 

برای کودکان کمتر از 2 سال، قیمت بلیط هواپیما سیستمی 15 درصد از قیمت بلیط بزرگسالان است!

اما در خرید بلیط هواپیما سیستمی بر خلاف بلیط های چارتری نیز قیمت های متفاوتی با بزرگسالان درنظر گرفته شده است. البته این درصد در بین ایرلاین ها متفاوت است اما هزینه بلیط بین 50 تا 60 درصد از قیمت بلیط هواپیما محاسبه می شود. عموما بلیط هواپیما ارزان تر برای کودکان در هر ایرلاینی تمام میشود.

اگر با نوزاد خود به سفر خارجی می روید این درصدها متفاوت هستند. اگر می توانید قبل از سفر سفارش گهواره برای نوزادتان را اعلام کنید.

بعد از خرید بلیط هواپیما ارزان برای کودکان دانستن نکاتی برای سفر آسوده با آنها می تواند سفری راحت تر را برایمان رغم زند. در ادامه به آنها می پردازیم.

نکات سفر هوایی با کودکان

اگر نوزاد دارید زودتر به فرودگاه بروید! اگر اولین سفر با نوزاد خود را تجربه می کنید بهتر است بدانید که حداقل نیم ساعت زودتر از همیشه در فرودگاه حاضر شوید.

 چرا که بهتر است قبل از سوار شدن به هواپیما برای آخرین بار پوشک نوزادتان را عوض کنید تا در هواپیما مجبور به این کار نشوید. عوض کردن پوشک بچه در هواپیما یکی از سخت ترین کارها برای والدین است.

البته بعضی از هواپیماها دارای مکانی خاص برای تعویض پوشک کودک است. بنابراین بهتر است قبل از آنکه خیلی نگران شوید در مورد این موضوع از مهمانداران سوال کنید.

 

 

بسته های خوراکی و اسباب بازی مورد علاقه اش را برای کودک خود به همراه داشته باشید که در صورت گریه و کلافگی بتوانید آن را سرگرم کنید.

بهتر است زمان خواب کودکتان با زمان پرواز یکی باشد. در این صورت نگران اذیت کردن و گریه های آن که ممکن است موجب آزار سایرین شود، نخواهید بود.

اگر کودک شما از شیشه شیر استفاده می کند، حتما چندین شیشه شیر با خود به همراه بیاورید. چرا که امکان شصت و شوی تمیز شیشه شیرها در هواپیما دشوار است. بنایراین بهتر است برای حفظ سلامتی کودکتان با خیال راحت به جای شصت و شو تعداد شیشه شیرها را افزایش دهید.

سفر با کودکان همیشه مملو از اتفاقات غیر منتظره است. بنابراین هرچقدر هم که مراقب زمان خواب و بیداری، غذا و گریه نکردن کودک باشید ممکن است با چالشی جدید روبه رو شوید. اما رعایت نکات گفته شده می تواند از بسیاری از اتفاقات جلوگیری کند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 208
:: باردید دیروز : 575
:: بازدید هفته : 783
:: بازدید ماه : 4200
:: بازدید سال : 31840
:: بازدید کلی : 258660