نحوه تعمیر یخچال فریزر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه تعمیر یخچال فریزر
نوشته شده در شنبه 14 فروردين 1400
بازدید : 995
نویسنده : ولی غلامی

نحوه تعمیر یخچال فریزر

برای تعمیر یخچال فریزر خود که گرم می کند، دمپر هوا ، بافل یا پخش کننده دستگاهی است که جریان هوا را از محفظه فن اواپراتور متعادل می کند. این به طور معمول یک بافل یا فلپر کنترل مکانیکی است که میزان هوای سرد ورودی به محفظه غذای تازه را کنترل می کند. اگر دزدگیر خراب شده باشد یا اتصال به دکمه کنترل آسیب دیده باشد ، ممکن است هوای سرد کافی به محفظه غذای تازه وارد نشده و در نتیجه دمای بالاتر از حد نرمال باشد.

نحوه بازرسی دمپرس ورودی هوا در تعمیر یخچال:

  • یخچال و فریزر خود را از منبع تغذیه جدا کنید و درب یخچال خود را باز کنید تا دمپر یا دزدگیر را پیدا کنید. آنجا که هوای سرد وارد محفظه غذای تازه می شود ، پیدا می شود.
  • محفظه ای که بافل یا دمپر در آن محصور شده است ، اغلب از پلاستیک با پوشش پلی استایرن ساخته شده است و ممکن است دارای یک مهر و موم کف باشد تا از نشت هوا جلوگیری کند.
  • هنگام بازرسی از محفظه باید دقت شود تا از صدمه به مهر و موم و یا پلی استایرن جلوگیری شود.
  • بعضی از مدل های یخچال از یک لامپ سنجش دما متصل به این کنترل استفاده می کنند که به طور خودکار کنترل را برای تغییرات دمای داخلی تنظیم می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که لامپ حسگر در موقعیت صحیحی قرار دارد و آسیب ندیده است.
  • سعی کنید دکمه کنترل را کنترل کنید تا ارتباط سالم بودن پیوند و حرکت آزادانه آن تأیید شود.
  • اگر میراگر / بافل در موقعیت بسته یا تقریباً بسته گیر کرده باشد یا آزادانه حرکت نکند ، پس شما برای تعمیر یخچال خود به یک دمپر ورودی یا بافل ورودی هوا نیاز دارید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی یخچال در محل , تعمیر یخچال و فریزر در منزل , تعمیرات یخچالی که گرم می کند , تعمیر تخصصی یخچال و فریزر , تعمیر یخچال , تعمیر یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیرات یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیر یخچال , تعمیرات یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیر یخچال در محل , تعمیر یخچال در محل , تعمیرات , تعمیر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: