فست فود 24
دانلود کتاب
دو شنبه 14 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 5158 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

كتاب از دیدگاه هر كس، تعریف خاص و منحصر بفردی دارد. تعریفی كه ممكن است در شرایط و زمان های مختلف، متفاوت باشد.   اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب کامل‌تر می‌شود. و نکته مهم اینکه شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می‌شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید.   وقتی که یک کتاب می‌خوانید تک تک جملات آن در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافیست کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیاندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. با مطالعه زیادتر کتاب‌ شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد.   در میان اما، منتقدان و نویسندگان در سراسر دنیا یک سری از کتاب‌ها را شاهکار می‌دانند. کتاب‌هایی که شاید برخی از ما به راحتی نتوانیم آن‌ها را شاهکار و یا حتی کتاب تلقی کنیم. با این حال برای مشاهده این کتاب‌ها که در سراسر جهان مورد ستایش هستند می‌توانید نگاهی به لیست صد کتاب برتر تاریخ بیاندازید.   شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند. خیلی‌ها به دنبال کتاب‌های تاریخی هستند ، برخی دیگر کتب فلسفی را می‌پسندند و عده‌ای به دنبال یک رمان طولانی هستند تا شب‌های گرم تابستان و سرد زمستان را با خواندن یک رمان هیجان‌انگیز ، گرم تر کنند.  

کتاب صوتی:

امروزه کتاب صوتی یا کتاب گویا به خاطر مشغله زیاد افراد به شدت رواج یافته اند. با این همه همه‌ی ما دوست داریم که کتاب مورد نظرمان را سر فرصت و در آرامش کامل بخوانیم ، اما شاید هرگز چنین فرصتی پیش نیاید. به همین خاطر استفاده از کتاب‌های صوتی بهترین گزینه است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از زمان هایی است که هدر می‌روند، مانند ساعات طولانی که در ترافیک کلان شهرها مجبور به گذران هستید.   ویکتور هوگو  

اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی مداد : شبکه اجتماعی مداد

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برندینگ
جمعه 11 بهمن 1398 ساعت | بازدید : 4950 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

برندینگ

ژولی پولی یکی از برندهای نوپا در زمینه ی مجلات خبری، تفریحی و سرگرمی در ایران است که بی شک در آینده ای نزدیک می تواند رسانه ای مناسب برای تمام گروه های سنی به شمار آید.

 

قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از مباحث داغ امروز به نام برندینگ آشنا کنیم که اگر در سازمان ها و شرکت ها توجه صحیحی به آن شود می تواند در پیشرفت و موفقیت آن سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

با ما همراه باشید تا شما را با برند و مفهوم برندینگ و انواع برند آشنا کینم.

 

 

 

برند چیست؟

 

شاید برای برخی از دوستان هنوز برند مفهومی گنگ و مبهم باشد و هنوز تصویر واضحی از برند در ذهن خود نداشته باشند.

 

با یک مثال در ابتدا به شرح برند می پردازیم:

 

نخستین پودر رختشویی که به ایران وارد شده اسمش تاید بوده، با گذشت سالیان سال هنوزم هم مادربزرگها و افرادی که قدیمی هستند وقتی می خواهند پودر لباسشویی خریدار کنند، می گویند می خواهیم یک تاید بخریم!!

 

در صورتیکه این روزها برندهای متنوعی در زمینه ی تولید پودر لباسشویی همچون پرسیل، هوم کر، تاپ، سافتلن و … فعالیت می کنند اما برند تاید توانسته بعد از سالها در ذهن ها ماندگار شود.

 

برند، نمانام یا مارک بطور کلی می تواند شامل نام یا لوگو یا عبارتی باشد که معرف ویژگی های محصولات و خدمات خاصی است که تفاوت آن محصول یا خدمات را با جاهای دیگر نشان می دهد.

 

برند به حدی می تواند روی ذهن و احساس مردم تاثیر بگذارد که وقتی مخاطب اسم آن را می شنود یاد ویژگی های منحصر به فرد آن محصول بیفتد.

 

در مدت اخیر تبلیغات برند موادغذایی عالیس تا جایی توانسته بر سر زبان ها بیفتد که هر شخصی در هر کجای ایران که باشد وقتی صدای آلوشو بدم، هلوشو بدم رو می شنود یاد برند عالیس می افتد! مدیاک و آهنگ این برند فراگیر شده است .

 

شناساندن برند به مشتری از یک سو و جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس وفاداری در مشتری از سوی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای جهانی می توانیم به اپل، گوگل، مایکروسافت، آی بی ام، کوکاکولا، جنرال الکتریک، سامسونگ، آمازون، مک دونالد و … اشاره کنیم.

 

چرا باید ثبت برند انجام دهیم؟

 

برخورداری از حمایت قانونی:

 

در هر حرفه ای که فعالیت خود را آغاز کنید اگر ثبت برند انجام نداده باشید امکانش است که رقبا مشابه با محصولات و خدمات شما عرضه کنند و محصولات را با برند شما روانه ی بازار کنند.

 

با ثبت برند فعالیت شما وجهه ای رسمی و قانونی می یابد و در صورتی که افراد متخلف به کپی برداری از برند شما دست بزنند می توانید اقدام قانونی بدین منظور انجام دهید.

 

تفاوت ایجاد کردن:

 

در هر حیطه ای که فعالیت خود را شروع کنید افراد زیادی در حال فعالیت هستند و شما برای اینکه بتوانید خود را در این بازار پر هیاهو حفظ کنید باید برند داشته باشید تا مشتری وقتی یکبار محصول شما را خرید و رضایت داشت بار دیگر نیز بتواند از طریق برند، محصولات و خدمات شما را پیدا کند.

 

بازاریابی اصولی:

 

برای اینکه یک بازاریاب موفق باشیم باید بتوانیم محصولات و خدمات خود را به نحو احسنت به مشتری معرفی کنیم و این اتفاق تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه برند یا نشان تجاری برای خدمات و محصولات خود مشخص کرده باشیم و آن را به مشتری بشناسانیم.

 

دریافت وام:

 

شاید در این زمینه اطلاعات نداشته باشید که یک برند معتبر و شناخته شده نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود و شما می توانید از اعتبار برندتان برای دریافت وام استفاده نمایید.

 

اعطای نمایندگی:

 

بارها و بارها در تبلیغات تلویزیونی شنیده ایم که گفته می شود برندهای پریل و پرسیل تحت لیسانس هنکل آلمان هستند.

 

وقتی اعتبار برند بالا می رود و کیفیت محصولات و خدماتش شناخته می شود می تواند نمایندگی خود را به برندهای دیگران که متقاضی هستند واگذار کند.

 

ارزش مالی برند:

 

پس از چند سال که از شناخته شدن برند مورد نظر شما بگذرد دارای ارزش مالی می شود و حتی فروش آن می تواند از نظر مالی برای شما با اهمیت باشد.

 

 

 

برندسازی چیست؟

 

برندینگ یکی از حیاتی ترین بخش های یک کسب و کار محسوب می شود.

 

اگر شما بتوانید به نام و لوگوی سازمان و شرکت خود معنا و اعتبار ببخشید به سمت برندسازی گام برداشته اید.

 

برندسازی موجب می شود نام تجاری شما در بازار کسب و کار در مقایسه با سایر رقبا متمایز شود و دارای هویت خاصی شود.

 

برندینگ باید از طریق ایجاد یک حس در وجود مخاطب ایجاد شود بطوری که مشتری با دیدن لوگو یا شنیدن نام تجاری شما یاد مشخصه های منحصر به فرد محصولات و خدمات شما بیفتد.

 

در گذشته برندسازی از طریق تبلیغات در رادیو و تلویزیون یا روزنامه و هفته نامه ها و تبلیغات بیلبوردی و پوستری در سطح شهر انجام می شد.

 

ولی این روزها تبلیغات آنلاین و توسعه دنیای وب و مبحث گسترده ای به نام سئو و دنیای دیجیتال راه جدیدی را فراروی برندینگ قرار داده است.

 

به عنوان مثال با روی کار آمدن این همه فروشگاه اینترنتی در طول سالهای اخیر در ایران، دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و یک برند معتبر برای عرضه ی انواع محصولات در ایران شناخته شده و توانسته اعتبار خاصی را در بازار رقابتی فروشگاه های اینترنتی کسب نماید.

 

برندسازی دارای انواع مختلفی است که به برند شخصی، محصول، خدماتی، شرکتی، سرمایه گذار، عمومی، موسسه غیرانتفاعی، فعال، مکان، اخلاقی، افراد مشهور، فرقه، عام، چالشگر، جهانی، کارفرما، خصوصی، تجملاتی، یک جز تشکیل دهنده، بی عیب می توانیم اشاره کنیم.

 

با برندسازی موفق می توانید جایگاه محصولات و خدمات خود را در ذهن مشتری مشخص نمایید و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرید و به سمت موفقیت و آینده ای روشن گام بردارید.

منبع : coinextend

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کتاب آموزش زبان انگلیسی
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت | بازدید : 5110 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی

هر کس که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد می داند که این کار بدون کتاب آموزش زبان انگلیسی امکان پذیر نیست. برای آنکه زبان را به صورت هفدمند یاد بگیرید لازم است تا از کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. این کتاب ها در لابراتورهای معتبر آموزش زبان در دانشگاه های مختلف جهان تهیه می شوند و از آخرین متدهای یادگیری زبان و علم زبان شناسی در آن ها استفاده شده است. برای همین استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی به بالا رفتن مهارت انگلیسی شما نماید. استفاده از معلم زبان یا کلاس های زبان انگلیسی هم نمی تواند نیاز شما به کتاب آموزش زبان انگلیسی را جبران کند. بالا بردن مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی به همراه لغت و دستور زبان نیاز به تمرین و ممارست دارد و هیچ وسیله ای به اندازه کتاب آموزش زبان انگلیسی این فرصت را در اختیار زبان آموزان نمی گذارد.

030

استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی یک نیاز اساسی برای کسانی است که قصد یادگیری زبان را دارند.

کتاب آموزش زبان انگلیسی همراه همیشگی کسانی است که قصد جدی برای یادگیری زبان دارند. امتیاز این کتاب ها این است که شما می توانید بدون نیاز به معلم یا کلاس در هر ساعتی از روز که فرصت دارید با مراجعه به این کتاب ها، به یاد گرفتن زبان انگلیسی بپردازید. انواع کتاب ها در سایت نوین زبان برای بالا بردن مهارت های انگلیسی فراهم است ولی اگر می خواهید یک آموزش همه جانبه را تجربه کنید خواندن رمان انگلیسی را هم در برنامه یادگیری زبان تان بگنجانید.

خرید رمان انگلیسی

حتما شما هم متوجه شده اید که یادگیری غیرمستقیم زبان انگلیسی می تواند تأثیر ماندگارتری داشته باشد. یکی از راه های تضمین شده در یادگیری زبان انگلیسی خواندن داستان و رمان انگلیسی است. شما با خرید رمان انگلیسی  و خواندن آن، با اصطلاحات و لغات در بستر کاربردی شان آشنا خواهید شد. همچنین خواندن داستان همه قسمت های ذهن را درگیر می کند و یادگیری را سرعت می بخشد. وقتی با خرید رمان انگلیسی به یادگیری زبان مشغول هستید، گرامر را همزمان یاد می گیرید. به مهارت های خواندن و نوشتن خود کمک می کنید و چون به شکل غیر مستقیم این کار را انجام می دهید، در ذهنتان بهتر جای می گیرد.

031

خرید رمان انگلیسی تنها زبان شما را تقویت نمی کند بلکه دریچه ایست تا شما را با جهان و فرهنگ جدیدی آشنا کند.

خیلی مهم نیست که شما به چه ژانر داستانی علاقه دارید. با خرید رمان انگلیسی و رمان های آموزشی در هر سبک داستانی می توانید مطمئن باشید که لغات استانداردی را یاد خواهید گرفت. انتشاراتی مانند آکسفورد و کمبریج که هر ساله کتاب های آموزشی زبان را منتشر می کنند، بخش مهمی از کار خود را به انتشار رمان های انگلیسی طبق معیارهای آموزشی زبان اختصاص داده اند. این نشان می دهد که با خرید رمان انگلیسی می توان اهداف آموزشی بسیاری را جامۀ عمل پوشاند. اگر شما می خواهید از رمان های بروز جهان مطلع باشید و در عین حال فرصت کافی برای خواندن رمان در کنار یادگیری زبان انگلیسی ندارید می توانید با خرید رمان انگلیسی هم به علایقتان برسید و هم زبان انگلیسی تان را یاد بگیرید. در صفحه خرید رمان انگلیسی سایت نوین زبان، رمان های مختلفی از سبک کلاسیک گرفته تا مدرن و از رمان های معروف جهان تا رمان های آموزشی برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند، وجود دارد. مهم نیست که در چه سطحی از زبان قرار دارید، خواندن رمان های جذاب انگلیسی می تواند در یادگیری زبان به شما کمک کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما
شنبه 30 آذر 1398 ساعت | بازدید : 5219 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما

این مسئله که در طول پرواز صندلی شما در کجای هواپیما قرار داشته باشد، شاید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد. اما برای برخی افراد یا در شرایط خاص این مسئله بسیار مهم می باشد.

تکنولوژی هر روز در حال به روزرسانی دنیای خود است و اگر فرد نتواند پا به پای این پیشرفت حرکت کند از دنیای مدرن عقب می ماند.

زمان در این دنیای به سرعت پیش رونده بسیار مهم است. در واقع تکنولوژی موجب شده تا همه ی کارها سریع تر پیش بروند و انسان زندگی پر سرعتی داشته باشد.

حال تصور کنید که فردی برای کار، تحصیل و یا حتی موارد دیگر زندگی خود مجبور باشد تا همواره در سفر و جابه جایی باشد.

اگر این فرد از سیستم حمل و نقل درستی استفاده نکند زمان زیادی از روز خود را در رفت و آمد به سر خواهد برد. تقریبا زندگی کردن به این صورت غیرممکن خواهد شد.

بنابراین بهتر است تا از سیستم حمل و نقل هوایی که در حال حاضر سریع ترین سیستم حمل و نقل موجود است بهره ببرد.

زمانی که می خواهید با هواپیما سفر کنید ابتدا باید بلیط هواپیما مربوطه را تهیه کنید. همانطور که اشاره کردیم دنیا به سوی پیشرفت گام برداشته است، لذا برای تهیه بلیط خود می توانید به سایت ایرلاین مربوطه مراجعه کنید و در آنجا بلیط را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیط هواپیما گزینه ی بسیار مناسبی است که توسط شرکت های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار گرفته است. البته این شرایط در مورد پرواز های سیستمی و اکثر بلیط هواپیما خارجی می باشد.

هر فرد بهتر است تا متناسب با شرایط خود چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روحی نسبت به انتخاب صندلی مورد نظر اقدام کند.

زمانی که به سایت مربوطه مراجعه می کنید صفحه ای برای شما باز می شود که باید در ان تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد برای رفت و برگشت، صندلی مورد نظر و تعداد و سایر موارد را اعلام کنید.

این که در طول پرواز کجا می نشینید بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ی تعیین صندلی در هنگام رزرو بلیط هواپیما آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

امکان انتخاب صندلی پس از تکمیل خرید برای شما امکان پذیر می باشد، همچنین برای این کار باید از سایت رسمی ایرلاین اقدام کنید.

  • هزینه:

بله هزینه ی صندلی ها در کلاس های متفاوت پروازی متفاوت است. بنابراین اگر می خواهید از راحتی بیشتری برخوردار شوید بهتر است تا بیشتر هزینه کنید و در صورت محدودیت در بودجه بهتر است تا کلاس پروازی خود را به دقت انتخاب کنید.

  • مکان صندلی:

هر صندلی در هر جایی از هواپیما که قرار داشته باشد مزیت مخصوص به خود را دارد.

مثلا اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از ایمنی پروازها اطمینان ندارید با این حال مجبورید تا با هواپیما سفر کنید به شما صندلی های پشت بال ها را پیشنهاد می کنیم. همچنین صندلی های جلویی و عقبی هواپیما که به درب های خروج نزدیک ترند و سریعتر می توانید از آن جا خارج شوید.

 

  • راحتی:

راحتی کلاس های پروازی بسیار با یکدیگر متفاوت است.

لذا اگر این مسئله برای شما اهمیت دارد که زمانی که روی صندلی تان نشسته اید فضای کافی و راحتی داشته باشید بهتر است تا کلاس های پروازی گران تر را انتخاب کنید.

اما اگر نمی توانید آنقدر هزینه کنید پس صندلی های آخر هواپیما را انتخاب کنید تا فضای بیشتری برای پاهای شما وجود داشته باشد. با این حال پشتی صندلی تان را آنقدر نمی توانید بخوابانید که به صورت یک تخت شود.

اگر این صندلی ها برای شما مناسب نیستند می توانید با پرداخت مبلغی بیشتر کلاس پروازی اکونومی پریمیوم را انتخاب کنید که راحتی بیشتری نسبت به کلاس پروازی اکونومی دارند.

البته بخش پریمیوم اکونومی در برخی ایرلاین ها و معمولاً پروازهای طولانی وجود دارد.

 

  • مشکلات شخصی:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که نباید مدت زمان زیادی بنشینید پس صندلی های نزدیک راهرو را انتخاب کنید تا در صورت بلند شدن و راه رفتن مزاحم سایر مسافران نشوید.

انتخاب کسانی که دوست دارند کنار پنجره بنشینند نیز کاملاً مشخص است.

  • نوزاد:

در صورت همراه داشتن نوزاد با خود، صندلی های کابین دار را انتخاب کنید که علاوه بر این که فضای مناسبی برای کودکتان وجود داشته باشد دیگران نیز از سر و صدای کودک شما در امان باشند.

اغلب افراد صندلی های کابین دار و یا صندلی های جلویی را انتخاب می کنند لذا کسانی که می خواهند برای دور بودن از سر و صدای موتورها صندلی های جلویی را انتخاب کنند باید بدانند که ممکن است سر و صدای کودکان مزاحم آنها شود.

 

برخی از صندلی های هواپیما هستند که نسبت به سایر صندلی ها از ویژگی های بهتری برخوردارند و لذا گران تر نیز هستند با این حال ممکن است که این صندلی ها زودتر از سایر صندلی ها به فروش برسند پس بهتر است تا حتما صندلی مورد نظر خود را در هنگام خرید بلیط، رزرو کنید.

زمانی که با توجه به این موارد تصمیم گرفتید کدام صندلی را انتخاب کنید از طریق نقشه ای که بر روی صفحه باز شده است می توانید صندلی مورد نظر را انتخاب کنید. و روند تهیه ی بلیط را ادامه دهید.

اگر شما فردی هستید که زیاد با هواپیما سفر می کنید بهتر است تا در باشگاه مسافران همیشگی شرکت هواپیمایی مورد استفاده خود ثبت نام کنید چرا که برخی از شرکت های هواپیمایی برای مسافران همیشگی امکانات اضافه ای را در نظر می گیرند که شامل انتخاب صندلی بهتر نیز می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن
چهار شنبه 13 آذر 1398 ساعت | بازدید : 5550 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن

1- خلاصه پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ از پرسود ترین روش های کسب درآمد از پرورش پرندگان است با توجه به اینکه این پرنده از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و بیماری ها دارد، بنابراین تلفات کمتری خواهد داشت و اگر پرورش دهنده زمین و سرمایه کافی در اختیار داشته باشد، با پرورش تعداد قابل توجهی شترمرغ درآمد خوبی کسب خواهد کرد. بهترین روش برای شروع کسب و کار پرورش شترمرغ خرید تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است چون سود این روش بسیار بالاتر از خرید جوجه شترمرغ و یا شترمرغ بالغ خواهد بود. برای تغذیه شترمرغ ها می توانید از علوفه ، سبزیجات و میوه ها استفاده کنید و برای افزایش وزن و سرعت رشد آنها می توانید از کنسانتره های مخصوص شترمرغ استفاده کنید. آنها در سن 14 ماهگی آماده کشتار می شوند که می توانید آنها را بفروشید اما برای برای تخم گیری از آنها باید تا سن 30 ماهگی پرورش شان بدهید.

 

2- خلاصه پرورش بوقلمون

بوقلمون پس از شترمرغ محبوب ترین گوشت را در میان خانوارها دارد. اگر می خواهید پرورش بوقلمون راه اندازی کنید باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید، چون بر خلاف سایر طیور بیشتر مستعد بیماری است و تجمل کمتری در برابر بیماری ها خواهد داشت. برای شروع پرورش بوقلمون نیز می توانید از تخم های نطفه دار این پرنده و یک دستگاه جوجه کشی استفاده کنید. این پرنده ها در سن 6 الی 7 ماهگی بالغ می شوند و به وزنی حدود 7 الی 10 کیلوگرم می رسند و برای تغذیه آنها می توانید از غذاهای مناسب برای تغذیه مرغ محلی استفاده کنید.

 

3- خلاصه پرورش مرغ محلی 

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و باید از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

4- خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

 

5- خلاصه پرورش و تربیت کاسکو

اگر حوصله نگهداری تعداد زیادی پرنده را ندارید، می توانید با خرید چند تخم نطفه دار کاسکو و یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای می توانید از تخم های این پرنده جوجه کشی کرده و اقدام به پرورش جوجه ها بکنید. هم چنین می توانید به آنها چند کلمه و ترفند یاد بدهید و به قیمت بالایی بفروشید، این کار می تواند به عنوان یک شغل دوم نیز برای شما درآمد زایی داشته باشد. دقت داشته باشید که کاسکو ها در 4 سالگی به بلوغ می رسند و اگر می خواهید از آنها تخم نطفه دار بگیرید باید تا این زمان صبر کنید.

منبع : کسب درآمد از پرورش پرندگان ؛ از شترمرغ تا کاسکو 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!
سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت | بازدید : 6133 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

 

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

 

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

 

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100       

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!
سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت | بازدید : 5132 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

 

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

 

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

 

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100       

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح تشویقی
دو شنبه 22 مهر 1398 ساعت | بازدید : 6708 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح تشویقی
دو شنبه 22 مهر 1398 ساعت | بازدید : 6662 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رساله هایپر مارکت
سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت | بازدید : 7965 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 196
:: باردید دیروز : 575
:: بازدید هفته : 771
:: بازدید ماه : 4188
:: بازدید سال : 31828
:: بازدید کلی : 258648