فست فود 24
بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی
پنج شنبه 4 آذر 1400 ساعت | بازدید : 2804 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی سایت اخبار و قیمت خدمات دندانپزشکی ( https://iranmedicinenews.ir/ ) از جمله دسته‌بندی های محبوبی است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لزوم ورود به دنیای مجازی و شروع فعالیت در اینترنت، هیچ استثنایی ندارد. مشاغل مرتبط با دنیای پزشکی از جمله کسب و کارهایی هستند که از سال‌ها قبل با طراحی وب سایت ورود به دنیای مجازی را آغاز کرده و فعالیت بسیار خوبی در آن دارند. افزایش طراحی سایت دندانپزشکی و دیگر انواع وب سایت های پزشکی سبب شده کاربران نیز بیش از پیش تلاش کنند سرویس‌ های خود را به صورت اینترنتی از آن‌ها دریافت کنند.

داشتن یک شعبه در اینترنت، اولین و اصلی‌ترین دلیل طراحی سایت دندانپزشکی است. امروز دیگر فعالیت در دنیای مجازی یک مزیت و برتری محسوب نشده و تبدیل به یک الزام شده است. به عنوان نمونه بیشتر بیماران، بعد از آشنایی با یک دکتر دندانپزشک و مراجعه به مطب وی برای درمان، تلاش می‌کنند با جستجوی نام وی در موتورهای جستجو، وب سایت او را پیدا کنند.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

١. مجله دندانپزشکی هروی

در مجله دندانپزشکی هروی به بررسی اهمیت سلامت دندان ها پرداخته شده است. اولین گام برای سلامت دندان و لثه اگاهی عموم جامعه از ساختار دندان و رعایت ساده ترین نکات بهداشتی است. امروزه وسایل بهداشت دهان (خمیر دندان، مسواک، نخ دندان، دهانشویه و…)در همه جا و با قیمت مناسب یافت می شود پس آگاهی از چگونگی استفاده از این وسایل و برنامه ریزی روزانه برای اهمیت به این موضوع، بهترین روش درمانی هر جامعه می تواند باشد.

اهمیت رعایت بهداشت دندان و لثه برای پیشگیری از بیماری ها

با رعایت بهداشت دندان و به طور کلی بهداشت دهان علاوه بر سلامت دندان هایی سالم و زیبا ،می توانیم از بسیاری بیماری ها که به واسطه بیماری لثه و پوسیدگی دندان رخ می دهد جلوگیری کنیم. در ادامه به مهمترین این بیماری ها اشاره می کنیم:

  • رعایت بهداشت دندان و دهان می تواند احتمال زایمان زودرس را کاهش دهد
  • کاهش احتمال و شدت بیماری کلیوی
  • بهبود شرایط آرتریت روماتوئید
  • کاهش احتمال ابتلا به سرطان
  • کاهش خطر بیماری آلزایمر
  • امکان تشخیص به موقع پوکی استخوان در معاینات دندانپزشکی
  • کاهش احتمال ابتلا به بیمارهای ریوی
  • بهبود شرایط سندروم متابولیک
  • کاهش اثار قند خون بالا
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته مغزی
سلامت دندان ها

اهمیت بهداشت دندان ها در کودکان

بسیاری خانواده ها این تفکر نادرست را دارند که به دلیل افتادن دندان های شیری در کودکانشان و رویش دندان های دائمی، اهمیت رعایت بهداشت دندان های شیری کمتر است اما باید اشاره شود که پوسيدگي دندانهاي شيري موجب آسيب به جوانه دندانهاي دائمي مي‌گردد و سلامت دندان ها را تهدید خواهد کرد.

آکادمی دندانپزشکان کودکان آمریکا، پوسیدگی زودرس دندانها را به داشتن یک یا چند پوسیدگی(با ایجاد حفره یا بدون حفره)، دندان از دست رفته (به دلیل پوسیدگی) یا سطوح پرشده هریک از دندانهای شیری در یک کودک 71 ماهه‌(6 ساله) یا کوچکتر اطلاق می‌کند.

منبع: https://heravi-dental.ir/

٢. دانشنامه پزشکی ایران DDS

یکی از دانش نامه‌های معتبر در زمینه‌ی پزشکی سلامت، مجله‌ی خبری ایران DDS می‌باشد. برای نمونه به بررسی یکی از بهترین محتواهای این سایت می‌کنیم. مبحثی بینابینی که میان دندانپزشکان مقبول است. ایمپلنت کردن دندان به کمک پیوند استخوان.

عوارض پیوند استخوان دندان

بیشتر بیمارانی که اقدام به بازسازی استخوان می نمایند، بعد از عمل دچار عوارضی می شوند. مثلا برخی از بیماران ممکن است پس از پیوند استخوان دندانشان در برابر سرما و گرما حساس شود. از طرف دیگر این عمل ممکن است باعث خونریزی و درد در ناحیه فک و دندان شده و با تورم همراه گردد. از این رو باید پس از جراحی و مراقبت های خاصی را در نظر داشته باشید. تا از پیوند استخوان هایی که در دندان شما صورت گرفته است، محافظت کنید. 

افرادی که نمیتوانند پیوند استخوان انجام دهند 

برای انجام درمان پیوند استخوان بهتر است به پیش پزشک مراجعه کنید و تمامی بیماری ها و داروهای مصرفی خود را به او اطلاع دهید . او درباره طرح درمان و موفقیت و طرح درمان را به شما ارائه می دهد. اما افرادی که ممکن است در پیوند استخوان دچار مشکل شود اعم از:

  • بیماری های سیستم های ایمنی
  • سرطان و شیمی درمانی و اشعه های درمانی
  • دیابت
  • اعتیاد و دخانیات ها ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کنند.
پیوند استخوان پیش از ایمپلنت

مراقبتهای بعد از پیوند استخوان 

همیشه مراقبت های بعد از هر عملی بسیار حساس و مهم بوده است. در این خصوص نیز باید بیان نماییم، مراقبت از پیوند باید دقیق انجام شود. بیمار باید بعد از جراحی پیوند، موارد زیر را به خوبی رعایت نماید.

  • اگر پس از جراحی با خونریزی در محل مورد نظر مواجه شدید، بهتر است از گاز استریل استفاده کنید.
  • به شدت از شست و شوی دهان خودداری نمایید.

مرجع: https://iran-dds.ir/

٣. مجله پزشکی تهران دنتال نیوز

در مجله خبری تهران دنتال نیوز با پوشش اخبار متنوع حوزه‌ی دندانپزشکی، پزشکی و سلامت می‌کوشد تا به صورت تخصصی به این مباحث بپردازد و بتواند به بهترین صورت اخبار مختلف در دنیای پزشکی را منتشر کند.

در راستای همپوشانی با این وبسایت، مجله خبری ایران مدیسن نیوز مشغول کار است. این سایت خبری به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی اخبار پزشکی مدرن، تجهیزات نوین درمانی و … را پوشش می‌دهد.

٤. دانشنامه پرشین دکتر

مجله پزشکی سلامت پرشین دکتر با بهره گیری از نوسیندگان خبره حوزه پزشکی سلامت توانسته است تا مباحث مختلف پزشکی سلامت را به صورت کامل پوشش دهد. این وبسایت چند سالی است که تاسیس شده است و خوانندگان مختلفی (از هر رده سنی) را به سمت خود جذب کرده است.

به عنوان مثال یکی از مقالات علمی این سایت درباره‌ی ماموگرافی است. ماموگرافی روشی متداول برای بررسی بافت پستان می باشد که به عنوان ابزاری جهت تشخیص سرطان سینه در زنان دارای تومور سینه بکار می رود. دراین روش با کمک اشعه ایکس از سینه تصاویری تهیه می شود تصاویر اشعه ایکس ماموگرام نامیده می شود. ماموگرافی با کمک دستگاه ماموگراف انجام می شود. این دستگاه شامل دو صفحه و تیوب اشعه ایکس می باشد.

ماموگرافی

همه زنان چهل ساله و بیشتر باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند. زنانی که افراد درجه یک آنها (یعنی مادر یا خواهرشان) مبتلا به سرطان باشند باید از ۳۵ سالگی این تست را سالانه انجام دهند.

مراحل انجام ماموگرافی

این آزمایش معمولا به صورت ایستاده انجام می شود تکنسین پستان شما را بر روی یک صفحه قرار می دهد. در حین آزمایش هر کدام از سینه ها بین دو صفحه قرار می گیرد. این عمل باعث مسطح و یکنواخت شدن پستان ها شده تا بتوان تصاویر واضحی را از بافت پستان با حداقل دور اشعه تهیه نمود. فشرده شدن سینه بین دو صفحه ممکن است کمی موجب ناراحتی به مدت چند دقیقه برای فرد ایجاد کند. صفحه متحرک بالایی با نزدیک شدن به صفحه ثابت پایین موجب فشرده شدن بافت سینه خواهد شد. سپس دستگاه شروع به گرفتن تصویر می نماید.

رفرنس: https://persian-doctors.ir/

٥. بهترین پزشکان تهران

یکی از پر مخاطب ترین مجله‌های پزشکی-سلامت مجله سلامت و پزشکی بهترین پزشکان تهران است. نکات لازم درباره‌ی مسائل روزمره پزشکی و سلامت به صورت کاملا علمی در این سایت بررسی شده است.

٦. ایران دنتال

مجله ایران دنتال یکی از معتبرترین مراجع اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی است. در این سایت اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی تقسیم بندی شده است. به این ترتیب که اگر مخاطب بخشی مخصوص از اخبار هستید، (مانند متخصصان حوزه ایمپلنت که تنها اخبار حوزه‌ی ایمپلنت را دنبال می‌کنند.) می‌تواند اخبار آن حوزه را بخوانید.

به مطلبی که در حوزه‌ی دندانپزشکی کودکان نوشته شده است دقت کنید:

فیشور سیلانت

برخی از شیارهای روی دندان دارای عمق بیشتری بوده و امکان نفوذ غذا در آن فراهم است. حتی با حفظ بهداشت دهان و دندان نیز نمی‌توان آن‌ها را به‌طور کامل تمیز کرد. به‌ مرور زمان این غذاها فاسد شده و در دهان تبدیل به اسید می‌شوند. اسید تولیدشده در دهان یکی از اصلی‌ترین دلایل آسیب رسیدن به ساختار دندان و پوسیدگی آن است. با توجه به اینکه کودکان توانایی کمتری در رعایت بهداشت دهان و دندان دارند لذا توجه به این موضوع برای آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فیشور سیلانت چیست؟

فیشور سیلانت از دو کلمه فیشور (شیار) و سیلانت (پوشاندن) تشکیل شده است. معنای آن پوشاندن شیارهای دندان می باشد. اولین دندان های دائمی از اهمیت بالایی برخوردارند. این دندان در مجاورت دندان های شیری قرار می گیرد به همین علت در اکثر مواقع والدین توجهی به آن ندارند .

بی توجهی به اولین دندان دائمی باعث می شود به طور سریع دچار پوسیدگی شده و برای کودک درد و ناراحتی ایجاد کند . متاسفانه در برخی موارد بعنوان یک دندان شیری کشیده می شود و با کشیدن آن کودک دندان دائمی خود را تا پایان عمر از دست می دهد.

درمان فیشور سیلانت برای کودکان یک راه امن و بی‌خطر برای محافظت دندان از پوسیدگی است. فیشور سیلانت یک پوشش پلاستیکی محافظ است که به سطوح جونده دندان‌های عقب اعمال می‌شود. سیلانت یک محافظ سخت را در دهان تشکیل می‌دهد. این محافظ مانع از وارد شدن غذا و باکتری‌ها به شیارهای ریزودرشت دندان می‌شود.

منبع: https://iran-dental.ir/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی لوگو | سایت طراحی های لوگو | لوگو | طراحی های لوگو شرکتی | قیمت طراحی لوگو
چهار شنبه 19 آبان 1400 ساعت | بازدید : 953 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

سایت طراحی های لوگو / شما می خواهید یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود ایجاد کنید. اگر منابع دارید، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو ممکن است ساده به نظر برسد، اما از هر طراح خوب بپرسید، او به شما خواهد گفت که اینطور نیست. فرآیند طراحی نادر است.

سایت طراحی های لوگو

به علاوه، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر باید شروع به ایجاد هویت بصری برای برند خود کنید و استخدام یک طراح برای شما مناسب نیست، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن راهنمایی کنیم. ما از سه طراح با مجموع تجربه بیش از 25 سال خواستیم تا نحوه طراحی های لوگو شرکتی را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را شگفت زده کند.

لوگو چیست؟

این سوال احتمالاً تصاویر واضحی از کنه یا سیب معروف با گاز گرفتن را تداعی می کند. به هر حال، همه ما می دانیم که لوگو چیست.

لوگو نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات، خدمات، کارکنان و غیره آن استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف، لوگو مشخص می کند. به این ترتیب شرکت شما در میان دیگران شناخته شده و به یاد می‌آید. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای اعلام سازمان شما باشد. برای مثال آمازون را در نظر بگیرید. شکلک پیکان گزارش می دهد که این شرکت همه چیز را از "A تا Z" می فروشد و همچنین نشان می دهد که مشتریان وقتی از آنها خرید می کنند چقدر خوشحال می شوند.

یک نکته این است که حتی اگر یک لوگو بتواند معنای عمیق تری را منتقل کند، ضروری نیست. در واقع، اکثر شرکت هایی که سعی در تصمیم گیری در مورد یک لوگو دارند، بیش از حد از آن درخواست می کنند. هر سه طراح ما موافق بودند که اکثر مردم لوگوهای زیادی را سرمایه گذاری کرده اند (جناسی تصور شده).

بنابراین به یاد داشته باشید که یک لوگو می تواند نقش مهمی ایفا کند، اما این همه ماجرا نیست.

لوگو این نیست:
برند شما
این یک پیوند معمولی است، اما لوگوی شما برند شما نیست. و برند شما لوگوی شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - مردم با شنیدن نام شما چه فکر می کنند، درباره شما چه می گویند و چه احساسی نسبت به آنها دارید. نام تجاری شما از هزاران نقطه تماس با مشتریان شما ساخته شده است، نه از یک لوگو.
هویت بصری شما
وقتی شرکت‌ها یا سازمان‌های جدید درخواست لوگو می‌کنند، یک طراح خوب می‌گوید: «شما فقط به یک لوگو نیاز ندارید، به هویت برند نیاز دارید». لوگوها بخشی از تصویر هستند، اما این همه ماجرا نیست. این فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر است که شامل رنگ‌ها، تایپوگرافی، عکاسی، عناصر بصری، چیدمان و غیره است.
شاخص موفقیت
لوگوی شما باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما نمی شود. لوگوی انرون یک کد خوب اما نه یک کد اخلاقی برای شرکت بود. این دو مرد و کامیون یک شرکت میلیارد دلاری هستند و لوگوی آن تصویری از مجسمه ای است که توسط مادر بنیانگذار روی دستمال طراحی شده است. بهترین لوگو در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد، همانطور که بدترین لوگو نمی تواند صادق باشد.
اکنون که فهمیدیم یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، بیایید فرآیند طراحی را شروع کنیم.

همچنین قیمت طراحی لوگو برای هر سبک متفاوت است.

چگونه یک لوگو ایجاد کنیم
در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی در نظر داشته باشیم:

طراحی استراتژی های زیادی است. بله، در برخی مواقع باید چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم اصلی کار استراتژیک است، به خصوص در ابتدا. آماده باشید تا بیشتر فکر کنید و تصمیم بگیرید تا ترسیم کنید.
شما فقط یک که لوگو طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که یک لوگو تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و همه بخش های جداگانه آن باید با هم کار کنند.
برای انجام درست آن، باید به صورت مرحله ای کار کنید. در حالی که فرآیند هر طراح متفاوت به نظر می رسد، فرآیندی که ما دنبال می کنیم شامل پنج مرحله است:

کشف کردن
کاوش کنید
طرح
روشن کردن
شناسایی کنید
هر مرحله هدف، فرآیند و نتیجه خود را دارد. ما توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است، مجموعه اقدامات یا مراحلی که باید بردارید، و نتیجه نهایی که روی آن کار می کنید و در مرحله بعد به آن نیاز خواهید داشت.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرویس و تعمیرات وسایل خانگی کهنه و قدیمی
جمعه 30 مهر 1400 ساعت | بازدید : 3592 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

سرویس و تعمیرات وسایل خانگی کهنه و قدیمی در 2sottamir بسیار رایج است.

اگرچه ممکن است برخی از نمایندگی های تعمیراتی بسته شده باشند ، اما هنوز خدمات تعمیر لوازم خانگی را در محله شما انجام می دهند.

اکثر خانوارها به طور روزانه از لوازم آشپزخانه خود استفاده می کنند. هر زمان که نیازهای زیر را داشتید، می توانید برای تعمیرات سریع و کارآمد روی ما حساب کنید.

سرویس و تعمیرات وسایل خانگی کهنه و قدیمی

چیزی مانند سرد نشدن یخچال می تواند ناراحتی بزرگی باشد، بنابراین به سرعت به تعمیر مناسب نیاز دارید.

تکنسین های ماهر در سرویس و رفع اشکال انواع وسایل خانگی می توانند مارک های اصلی لوازم آشپزخانه را تعمیر کنند.

آنها می توانند مشکل را به سرعت تشخیص دهند و تعمیر را به طور مؤثر انجام دهند.

در ادامه برخی از مشکلاتی که با برخی از لوازم خانگی قدیمی و کهنه پیش می آید بررسی می کنیم.

علت مشکلات نرم افزاری تبلت چیست؟

اگر کار نمی کند ، برای حل مشکل نرم افزاری تبلت خود، مادربرد را تعویض کنید.

رفع اشکالات مختلف تبلت اطمینان می دهد که تمام عملکردهای دستگاه شما ، به جز تجهیزات اصلی ، آسیب نمی بینند و دستگاه شما باید دوباره شروع به تولید صدا کند.

علت مشکلات نرم افزاری تبلت چیست؟

بخشی در مورد مسائل صوتی وجود دارد که در حال حاضر منتظر شماست! امیدوارم این کمک کرده باشد!

هزینه رفع خرابی های زودپز چقدر است؟

اگر می خواهید هزینه حل مشکلات زودپز را بدانید ، می توانید با شماره های ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید.

در طول این تماس تلفنی از شما علائم خرابی زودپز پرسیده می شود و سپس هزینه تعمیرات به شما اطلاع داده می شود.

در صورت رضایت از مبلغ اعلام شده ، درخواست شما ثبت و اجرا می شود.

در زمان محاسبه ، هزینه های اندک تعمیرات و کارهای انجام شده روی دستگاه در فاکتور ثبت می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرویس، عیب یابی و تعمیرات در دو سوت تعمیر
دو شنبه 26 مهر 1400 ساعت | بازدید : 504 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مجموعه ی سرویس، عیب یابی و تعمیرات دو سوت تعمیر

تعمیرات انواع لوازم خانگی در دو سوت تعمیر

تیم سرویس و تعمیر لوازم آشپزخانه دو سوت تعمیر یکی از شرکت های قدیمی در حوزه عیب یابی ، سرویس و تعمیرات است.

ما انواع لوازم خانگی را سرویس می دهیم - از ماشین لباسشویی ، خشک کن ، یخچال و ماشین ظرفشویی گرفته تا اجاق گاز / اجاق گاز ، اجاق مایکروویو ، سازنده و وسایل گازسوز.

ما واجد شرایط سرویس و تعمیر انواع مارک ها و مدل هستیم. کافی است برای تعیین وقت قبلی با خدمات فنی ما در تهران تماس بگیرید.

چرا مشتریان ما را انتخاب کنید؟

چرا دو سوت تعمیر؟

  • فراخوان عملیاتی
  • خدمات دوستانه سرویس و تعمیرات انواع لوام خانگی
  • تشخیص و مشاوره متخصصان
  • متخصصان معتبر و متخصص
  • جدیدترین تجهیزات تشخیصی
  • 100٪ ضمانت محصول
  • هزاران خط تولید قطعات یدکی
  • یکسال گارانتی قطعات با کیفیت جدید ما
  • هزاران مشتری راضی و دائمی

تعمیر انواع لوازم آشپزخانه در مرکز دو سوت تعمیر

گوشه ای از خدمات دو سوت تعمیر عبارت اند از:

تعمیر جاروبرقی

امروزه در هر خانه ، دفتر یا فروشگاه جاروبرقی به عنوان یک ابزار مهم و حیاتی استفاده می شود و نظافت محل کار و خانه بدون آن دور از ذهن نیست.

تعمیر جاروبرقی

این دستگاه همه کاره با گذشت زمان می تواند خراب شود و نیاز به تعمیر دارد. سرویس و تعمیرات قطعات جاروبرقی یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراحل است که یک تکنسین واجد شرایط و حرفه ای باید آن را انجام دهد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دو سوت تعمیر یکی از مشهورترین مراکز تعمیرات است که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

خصوصیات ما

خدمات و امتیازات نمایندگی مجاز تعمیرگاه جاروبرقی ما شامل موارد زیر است:

1. از پرسنل و تعمیرکار مجرب جاروبرقی استفاده کنید

کلیه کارکنان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی دارای تجربه و تجربه کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی هستند.

برای این تکنسین ها ، کلاس های خصوصی در نظر گرفته شده است، که در آن این تعمیرکاران تمام آموزش های لازم را می گذرانند.

تقریباً همه متخصصان تعمیر لوازم خانگی و متخصصانی که در این مجموعه کار می کنند، باید دوره های فنی و تخصصی لوازم خانگی را بگذرانند تا با جدیدترین فناوری های روز دنیا آشنا شوند.

2. تعمیر شبانه روزی تعمیرکار و جاروبرقی در مکانی

یکی از مزایا و ویژگی های مثبت این آژانس خدمات شبانه روزی آن است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد، که در هر ساعت از شبانه روز بدون تاخیر سفارش تعمیر جاروبرقی را در وب سایت دو سوت تعمیر ثبت کنید.

3. حداقل زمان حضور تعمیرکار جاروبرقی در محل

تعمیر جاروبرقی در محل مناسب مشتری عزیز از مزایای نمایندگی تعمیرات می باشد.

با این حال ، نگران حمل جاروبرقی برای تعمیر نباشید.

زیرا این گزینه امکان آسیب رساندن به جاروبرقی شما در راه تعمیرگاه را از بین می برد.

سرویس و رفع اشکال آسانسور

بسیاری از ساکنان تهران هنگام تعمیر و رفع اشکال آسانسور ساختمان خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

سرویس و رفع اشکال آسانسور

یکی از این مشکلات یافتن تعمیرکار با تجربه و متخصص است، که نمی تواند به راحتی یک شرکت تخصصی و اختصاصی در این زمینه پیدا کند.

از طرفی هزینه تعمیر آسانسور بسیار متغیر است و با یک جستجوی ساده و درخواست قیمت، می توانید متوجه شوید که تفاوت قیمت بسیار زیاد است.

برای رفع این مشکلات ، شرکت دو سوت تعمیر و یک وب سایت طراحی کرده است و به ارائه خدمات تعمیرات آسانسور می پردازد.

دو قسمت عمده در تعمیرات آسانسور

  1. قسمتی که مربوط به تعمیر گیربکس و موتور آسانسور است
  2. قسمت دیگر تعمیر آسانسور مربوط به کابین ، درب و کناره آن است.

مشکلاتی مانند ارتعاشات شدید در کابین آسانسور که به وضوح احساس می شود مربوط به گیربکس آسانسور است.

تعمیر آسانسور در مواردی که مشکلاتی در موتور یا گیربکس وجود دارد، کار دشواری است. این نیاز به متخصص در این زمینه دارد.

توجه داشته باشید که در مواردی که مشکلاتی در گیربکس آسانسور وجود دارد، باید فوراً اقدام کنید.

زیرا این امر ممکن است باعث ایجاد آسانسور شود.

به طور کلی قبل از بروز هرگونه مشکل در آسانسور ، طوری عمل کنید که کارشناس فنی برای اولین بار از آسانسور دیدن کند، تا بتواند از تجربیات خود در این زمینه برای تعیین علت خرابی آسانسور استفاده کند.

در این حالت نیروهای تعمیراتی می توانند آسانسور را تعمیر کنند.

مشکلات برد آسانسور اغلب مربوط به میرایی است، که باعث تضعیف اجزای برد به دلیل تقویت کننده های ورودی و خروجی و ولتاژ نامناسب می شود.

خدمات تعمیر و سرویس سشوار

از آنجا که سشوار جزء لاینفک خانه ، سالن های زیبایی زنان و حتی سالن های زیبایی مردان است ، بنابراین تنوع زیاد این محصولات تعجب آور نیست.

مارک های مختلف انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به فروش می رسانند.

خدمات تعمیر و سرویس سشوار

تنوع زیاد سشوارها ، علاوه بر مارک های سازندگان مختلف ، قیمت ، کارایی ، قدرت دستگاه و امکانات و تجهیزات مختلف در آنها را نیز تعیین می کند.

همه این بدان معناست که اگر این وسایل خراب شوند و سشوار نیاز به تعمیر داشته باشد ، مراحل مختلف تعمیر سشوار برای هر مدل و هر مارک وجود دارد.

اگرچه برخی از اصول اولیه تعمیر مدل های مختلف سشوار برای همه مارک های موجود در بازار یکسان است ، اما برخی از جزئیات ممکن است متفاوت باشد.

عیب یابی مودم

خدمات تعمیرات مودم در دو سوت تعمیر شامل کلیه نیازهای مشتری از جمله تعمیر و بازکردن قفل همه مودم های TD-LTE ، 3G ، 4G و روتر می باشد.
این شرکت با داشتن متخصصین مجرب، قادر است تمام نیازهای مشتریان را برآورده کند.

خدمات تعمیر و تعویض مودم همیشه یکی از مهمترین مواردی است که ممکن است همه روزه به آن نیاز پیدا کنیم.

در صورت خرابی مودم، اتصال اینترنت ما قطع می شود و نمی توانیم بسیاری از کارهای روزانه را انجام دهیم.

یکی از مودم هایی که بسیاری از ما از آن استفاده می کنیم مودم های ADSL است ، بنابراین تعمیر مودم ADSL بسیار مهم خواهد بود.

یکی از مهمترین مسائلی که مسئله تعمیر مودم ADSL را مهم می کند، عدم وجود اینترنت با وجود تنظیمات دقیق و کامل است.

علاوه بر نوع مودم ، مارک مودم نیز در تعمیر آن مؤثر است زیرا برخی از مودم ها دارای مشکلات رایج هستند.

مارک tp link - یکی از مارک هایی که در بازار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین تعمیر مودم  tp  link بسیار خواهد بود مهم است.

حل مشکلات انواع چرخ خیاطی

استخدام متخصصان و تکنسین ها با تجربه خاص در عیب یابی ، اجرای انواع چرخ خیاطی، خانوارهای ایرانی و خارجی (دستی ، برقی) و چرخ خیاطی صنعتی و نیمه صنعتی (میاندوز ، راسته ، زیگزاگ و ...) است.

نمایندگی دو سوت تعمیر در تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی در تهران تعمیر انواع چرخ خیاطی خانگی و صنعتی را با گارانتی انجام می دهد.

قطعات اصلی کارخانه برای انواع چرخ خیاطی استفاده می شود.

حل مشکلات انواع چرخ خیاطی

این مرکز تعداد زیادی متخصص در زمینه تعمیر انواع چرخ خیاطی و گلدوزی ایرانی و خارجی از جمله:

کاچیران ، پاف ، ویگرولی ، تویوتا ، سینگر ، برادر ، جگوار ، مارشال ، مری گل و ... و همچنین نماینده چرخ خیاطی ژانویه.

عیب یابی و تعمیرات هود آشپزخانه

تعمیر هود در محل توسط استاد تعمیرگاه واجد شرایط و نماینده مجاز دو سوت تعمیر با کمترین هزینه ، قطعات پارچه ای و گارانتی رسمی در شمال ، جنوب ، غرب و شرق تهران انجام می شود.

مجموعه دو سوت تعمیر دارای متخصصین مجرب ، متعهد و کارآمد بوده و با افتخار انواع هود آشپزخانه را در محل با ضمانت نامه رسمی 3 تا 12 ماه تعمیر می کند.

  1. ابتدا با نزدیکترین تعمیرگاه مجاز هود آشپزخانه در تهران خود تماس بگیرید.
  2. در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان تعمیر هود برای حل مشکل شما بدون نیاز به تعمیرکار انجام می شود.
  3. اگر مشکل هود شما جدی است ، متخصصی از مارک هود شما (که توسط تعمیرکار همان مارک آموزش دیده و آماده شده است) در کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400
پنج شنبه 25 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1704 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

یکی از دغدغه های عروس خانم ها خرید لوازم آرایشی است. و اینکه چه اقلامی را باید خریداری کنند. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد پرفروش ترین محصولات آرایشی عروس را در این مقاله به شما معرفی کند. پراستفاده ترین محصولات در دسته لوازم آرایشی صورت بدین ترتیب می باشد. کرم پودر و پنکک، پرایمر، سایه چشم، خط چشم و مداد چشم، ریمل، رژگونه، رژلب  و فیکساتور می باشد. که شما می توانید با سلیقه خود بعضی از این اقلام را خریداری کنید و یا اینکه اقلام دیگری را به آن اضافه کنید. برای انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی، باید به نوع پوست خود دقت کنید؛ تا تاثیر خوبی بر روی پوست داشته باشد.

خط چشم و مداد چشم

همانطور که می دانید چشم ها در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار هستند. دقت کنید اگر مداد چشم را برای داخل چشم می خواهید استفاده کنید؛ حتما چرب باشد که براحتی بتوانید از آن استفاده کنید، و دیگر اینکه ضد حساسیت و ضد آب باشد، برای اینکه اطراف چشم پخش نشود. یکی از نمونه های بهترین مداد چشم، مداد چشم رنگی فلورمار می باشد که دارای 12 رنگ می باشد. بدون حساسیت است و مناسب برای کسانی که چشمان حساسی دارند و اطراف چشم پخش نمی شود

سایه چشم

برای انتخاب بهترین سایه چشم بهتر است از پالت های سایه چشم استفاده کنید.که به راحتی بتوانید آن را با لباس های خود ست کنید و حق انتخاب بیشتری را داشته باشید.  از بین برندهای مختلف، برند هدی بیوتی در زمینه پالت های سایه، تنوع زیادی را دارد. این پالت ها شامل ترکیبی از رنگ های مات و شاین می باشد، بنابراین حق انتخاب بیشتری در انتخاب رنگ سایه دارید، ماندگاری و پوشش فوق العاده بالایی را دارند، و آلوئه ورا و روغن نارگیل از مواد تشکیل دهنده این پالت های سایه می بانشد.  که شما می توانید با مراجعه به بانه بیوتی این پالت ها را به صورت اورجینال و با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

کرم پودر و پنکک

تنوع برند در زمینه کرم پودر و پنکک بسیار زیاد می باشد. و همین امر انتخاب را برای ما دشوار می کند. ولی مهم ترین نکته در انتخاب کرم پودر این است که از کرم پودری استفاده کنید که با ویژگی های پوست شما سازگار باشد تا بهترین انتخاب را کرده باشید. استفاده از پنکک بر روی کرم پودر برای آنهایی که پوست چربی دارند باعث می شود از برق انداختن پوست چرب جلوگیری کند و جلوه ای مات به پوست شما بخشد.

رژگونه

رژگونه جزو آخرین مرحله آرایش می باشد. که می تواند صورت شما را از آن حالت بی روحی در بیاورد، و جوان و شاداب نشان دهد.  برای انتخاب رژگونه هم بهتر است از پالت رژگونه استفاده کنید زیرا هم از نظر قیمتی به صرفه تر و مناسب تر است و هم تنوع رنگی زیادی را دارا می باشد. برندهایی مانند دایسل، سناتور و والنتینا جزو پرفروش ترین پالت های رژگونه می باشند از لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا و تنوع رنگی پرکاربردی که دارند بهترین گزینه می توانند باشند. که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس  این پالت های رژگونه را ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

5 مدل از بهترین و  پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 برای خرید لوازم آرایش عروس:

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی است که همه خانم ها از آن استفاده می کنند. و برای داشتن یک آرایش جذاب و حرفه ای مهم است که از یک کرم پودر خوب استفاده کنیم تا پوست مان را صاف و بی عیب و نقص نشان دهد. کرم پودر ها براساس نوع پوست به دو دسته تقسیم می شوند بهترین کرم پودر برای پوست خشک و بهترین کرم پودر برای پوست چرب. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از بهترین کرم پودر های سال 2021 را مشاهده کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید؛ کرم های این مجموعه بدین صورت می باشد.

کرم پودر گریم دوسه حجم 40 میل doucce

این کرم پودر یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای، این برند آمریکایی می باشد و به دلیل کاور بالایی که دارد طرفداران زیادی را در بین کاربران دارا می باشد؛ ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • دارای SPF 15 برای محافظت در برابر آفتاب
  • دارای ماندگاری ۲۴ ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای پوشش حرفه ای
  • فرمولاسیون جدید
  • کاملا ضد آب
  • فاقد اسانس و عطر
  • ساخت کشور آمریکا
  • حجم محصول 40 میلی لیتر

کرم پودر گریم پولادرف حجم 40 میل Poula Darf

این کرم پودر مخصوص گریم می باشد و پوشش دهی فوق العاده بالایی دارد و در بین کاربران بانه لوکس طرفداران زیادی را دارد. ویتامین E موجود در ان مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود که مهم ترین ویژگی های آن بدین صورت می باشد.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • پوشش دهی فوق العاده بالا
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای بالاترین سطح SPF
  • دارای SPF 25
  • حاوی ویتامین E
  • مخصوص گریم
  • کاملا ضد آب
  • حجم 40 میلی لیتر
  • ساخت کشور ایتالیا

کرم پودر 24 ساعته کلاژن ساز، کلاژن حجم 35 میل Collagen

این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار می باشد زیرا به صورت زیرپوستی کلاژن سازی برای پوست را انجام می دهد. و خاصیت کشسانی پوست را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد چین و چروک می شود. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • حاوی کلاژن و کلاژن ساز پوست
  • بدون پارابن و سیلیکون
  • دارای پوشش سبک
  • حاوی spf 20
  • آبرسان پوست صورت
  • قابلیت محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • حجم محصول 35 گرم

کرم پودر دایسل حجم 40 گرم Daycell

این کرم پودر فاقد چربی است و مناسب برای پوست های چرب می باشد. زیرا پوست های چرب مستعد جوش و آکنه می باشند، از این رو باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که Oil Free  باشند. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • فاقد چربی
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشش دهی عالی
  • دارای پیگمنت های بسیار بالا
  • بافتی سبک و نرم
  • حاوی مواد مغذی برای پوست
  • دارای رنگدانه های طبیعی
  • در دو رنگ بندی مختلف
  • حجم 40 میلی لیتر
  • کشور سازنده کره جنوبی

کرم پودر گریم  24 ساعته وی کیو وی VQV

این کرم پودر یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 می باشد. این کرم پودر حاوی کلاژن و مرطوب کننده پوست می باشد. از این رو بهترین کرم پودر برای پوست خشک می باشد. زیرا مانع از پوسته پوسته شدن کرم پودر بر روی پوست می شود. ویژگی های مهم این محصول در زیر بیان شده است. شما می توانید بهترین و پرفروش ترین کرم پودرها را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال خریداری کنید.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • حاوی کلاژن
  • پوشش دهی بالا
  • مرطوب کننده پوست
  • ساخت کره

 

خريد کرم دور چشم و فوايد کرم دور چشم:

در اینجا فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد مهم ترین نکات در انتخاب کرم دور چشم را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. استفاده از کرم دور چشم يکي از را هاي مراقبت پوست اطراف چشم است. پوست اطراف چشم بسيار حساس است بنابراين زودتر از قسمت هاي ديگر بدن دچار چين و چروک مي شود. همچنين پوست اطراف چشم فاقد غدد چربي مي باشند بنابراين سريع دچار خشکي مي شوند؛ که باعث ايجاد چين و چروک اطراف چشم مي شود. البته حرکت مداوم ماهيچه هاي اطراف چشم نيز در بوجود آمدن چين و چروک اطراف چشم تاثير دارد. در هنگام خريد کرم دور چشم دقت کنيد تا اين مواد را داشته باشند. کرم‌هاي دور چشم بايد حاوي هيالورونيک اسيد باشد که باعث مرطوب‌کننده گي مي شود، ويتامين A، C، E و در مواردي لايه‌بردارهاي بسيار ضعيفي هستند که نقش بافت‌سازي دارند. حاوي کيوتن (Q10) از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده باشد. حاوي پتيدها باشد که  پپتيدها از توليد کلاژن در پوست پشتيباني مي کنند. حاوي کافئين باشد که کافئين باعث کاهش پف و حلقه هاي تيره دور چشم مي شود. بنابراين کرم دور چشم های حاوی کافئين يک ضد پف قوي چشم محسوب مي شوند. برخي از کرم‌هاي دور چشم خواص ضدآفتاب هم دارند که البته مخصوص روز هستند.  

از چه سني بايد کرم دور چشم بزنيم؟

بدليل حساس بودن پوست اطراف چشم و اينکه خيلي زود دچار چين و چروک نشود بهتر است از سن 20 سالگي از کرم دور چشم استفاده کنيم. زيرا پيشگيري بهتر است؛ از اين سن مي توان از بوجود آمدن چين و چروک جلوگيري کرد زيرا بوسيله کرم دور چشم رطوبت پوست اطراف چشم محفوظ مي ماند و مانع ايجاد چين و چروک پوست اطراف چشم مي شود. بويژه بانواني که ورزش هاي سنگين بدنسازي را انجام مي دهند؛ حرکت ماهيچه هاي صورت باعث مي شود زودتر دچار چين و چروک شوند بنابراين حتما بايد از کرم دور چشم استفاده کنند. استفاده از کرم دور چشم براي بالاي 40 سال ضروري است که حتما به صورت مداوم استفاده کنند. اگر در اين سن و سال هنوز از کرم دور چشم استفاده نکرده اند. بهتر است زودتر برای خرید اقدام کنند.

قيمت کرم دور چشم:

استفاده از کرم دور چشم، گران قيمت به هيچ عنوان نمي تواند معياري مناسب جهت تضمين بهبود اين ناحيه باشد. و يا معياري براي انتخاب کرم دور چشم خوب باشد در بسياري از موارد استفاده از يک محصول ارزان قيمت نيز مي تواند بسيار مثمر ثمر بوده باشد و ما را به نتيجه دلخواهمان برساند. هنگام خريد کرم دور چشم ارزان در صورتي که بعد از چند هفته استفاده از آن راضي نبوديد، براحتي مي توانيد آن را کنار بگذاريد. ولي براي کرم هاي گران قيمت اين کار آسان نيست زيرا هزينه زيادي پرداخت کرده ايد. بنابراین سعی کنید از فروشگا ه های معتبر اینترنتی مانند بانه لوکس محصولات خود را خریداری کنید. که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

روش استفاده از کرم دور چشم:

کرم دور چشم را بايد دوبار در روز استفاده کرد يک نوبت صبح بعد از بيدار شدن از خواب که اگر مي خواهيم بيرون برويم بهتر است از کرم هاي دور چشم حاوي ضد آفتاب استفاده کنيم و يک نوبت در شب قبل از رفتن به خواب که پوست فرصت کافي براي بازسازي را داشته باشد. و استفاده کرم دور چشم بدين صورت است که مقداري از کرم دور چشم را برداشته و با نوک انگشت حلقه از گوشه داخل چشم به سمت بيرون به نرمي ضربه وارد مي کنيم و از کشيدن آن اطراف چشم جلوگيري کنيد زيرا باعث ايجاد چين و چروک مي شود. خيلي ها معتقدند از کرم دور چشم بالاي پلک نبايد استفاده کرد مگر اينکه با پزشکتان مشورت کنيد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس پرفروش ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت تهییه کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی لوگو ریوال | ساخت آرم در ریوال ایجنسی
دو شنبه 22 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1115 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی لوگو و نشانه در ریوال ایجنسی

جهت ثبت سفارش طراحی لوگو ریوال  با بهترین کیفیت در شرکت گرافیکی تبلیغاتی ریوال ایجنسی می توانید از طریق بخش ارتباط با ما، با طراحان متخصص ما در تماس باشید.

  1. طراحی برند اختصاصی: ما بهترین لوگو را برای برند شما طراحی خواهیم کرد که سالیان سال از آن استفاده کنید.
  2. طراحی لوگو در کمترین زمان: یکی از خدمات ریوال ارائه ایده پردازی و طراحی لوگو در کمترین زمان به مشتریان عزیز است.
  3. خروجی با کیفیت بالا: ارائه لوگو با خروجی مناسب و بالا با بهترین کیفیت نیز یکی دیگر از خدمات ریوال می باشد.

فاکتور ها

ما درک می کنیم که انتخاب یک طرح لوگو یک تصمیم سخت است.

آرم شما هویت برند شماست، بنابراین مهم است که نشان دهنده دقیق تجارت شما باشد.

در زیر چند نکته مفید از فاکتور های مهم استفاده شده توسط طراحان لوگو حرفه ای ما آورده شده است که باید آنها را بخاطر بسپارید تا مراحل کار را طی کنید:

  1. رنگ های آرم: رنگ یکی از مهمترین عناصر طراحی است. رنگ آرم هایی که انتخاب می کنید می تواند نحوه درک و شناخت برند شما از سوی مشتریان را تغییر دهد.
  2. سبک های فونت و تایپوگرافی: مانند رنگ ها، فونت ها نیز می توانند نحوه مشاهده مشتریان از تجارت شما را شکل دهند.
  3. اشکال مختلف: بهترین قسمت برای بررسی گزینه های خلاقانه در آرم شما شکل آن است.
  4. طرح: طرح آرم به نحوه سازماندهی اطلاعات در طراحی آرم شما اشاره دارد. به عنوان مثال ، آیا این نماد بالاتر از نام تجاری شما است یا در سایزهای مختلف خوب دیده می شود؟
  5. همخوانی: در طراحی نماد ترکیبی هارمونی باید طوری باشد که آرم تصویری و نوشتاری با یکدیگر هماهنگ باشند یعنی مکمل همدیگر باشند.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعمیرات دو سوت تعمیر | مرکز سرویس لوازم آشپزخانه دو سوت تعمیر | شرکت تخصصی دو سوت تعمیر
شنبه 6 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1187 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

دو سوت تعمیر

تیم تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر با سابقه درخشان و حرفه ای در این زمینه، آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

در گذر زمان، روش‌های مختلفی برای انجام سرویس و بهینه این امر ابداع شده‌است که می‌تواند قبلیا بعد از وقوع خرابی انجام شود.

دو سوت تعمیر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعمیرات آبمیوه گیری تخصصی
یک شنبه 15 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1204 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیرات آبمیوه گیری تخصصی

یک اکسپرس آبمیوه گیری جک للان داشتم که دیگر روشن نمی شد. در اینجا می فهمم که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده و نسبت به تعمیر آبمیوه گیری خود اقدام و مشکل را برطرف می کنم.

مرحله 1: عیب یابی مشکل برای تعمیر آبمیوه گیری

برای تعمیر آبمیوه گیری خود ابتدا باید بفهمم مشکل چیست. در صورت داشتن دانش عمومی در مورد لوازم خانگی و نحوه ساخت آنها ، انجام این کار نسبتاً آسان است. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که قطعه پلاستیکی کوچکی که سوئیچ ایمنی را فشار می دهد از گیرنده تفاله جدا شد. در تصویر می توانید قسمت شکسته را ببینید که به سمت چپ روی ظرف قرار گرفته است.

مرحله 2: آبمیوه گیری را باز کنید

من تمام پیچ های قسمت پایین آبمیوه گیری را برداشتم و پایین آن را برداشتم.

مرحله 3: سوییچ ایمنی را پیدا کرده و بردارید

من فقط جلو رفتم و کلید ایمنی را برداشتم زیرا به نظر نمی رسید چسب فوق العاده روی قطعه پلاستیک کار کند. به هر حال بلند مدت نیست.

مرحله 4: سیمها را بپیچانید و دوباره وصل شوید

 

ئر تعمیر آبمیوه گیری سرانجام سیم هایی را که در ابتدا به سوئیچ متصل شده اند ، می بندم و آنها را به هم می پیچانم.و البته آنها را با نوار برق بچسبانید.

مرحله 5: پایین را دوباره وصل کنید

من همه پیچ ها را دوباره وارد کردم و مانند جدید کار می کند. اگر بخواهم یک گیرنده تفاله جایگزین بخرم 20 دلار به علاوه ساعت و ساعت برای من هزینه داشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وب سایت های خوب
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1830 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی وب سایت  است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه‌هایی از تجربه کاربر در توسعه وب‌سایت مربوط می‌شود، نه توسعه نرم‌افزار. طراحی وب برای تمرکز بر توسعه وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ استفاده می شود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

https://cutt.ly/FCR53xl

https://clck.ru/yXTkh

https://tinyurl.com/2p87bmzn

https://clck.ru/yXTnn

https://urlz.fr/j97J

http://gg.gg/125zbv

https://is.gd/MJ5hQF

https://cutt.ly/OCTqEEc

https://urlz.fr/j97M

https://tinyurl.com/37vy8shu

https://clck.ru/yXTv6

https://urlz.fr/j97O

https://tinyurl.com/cfmfvukd

https://is.gd/pOAU74

http://gg.gg/125zcq

https://cutt.ly/TCTwjPV

طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود.

Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و سازگار با گروه کاربری و برند وب سایت است. بسیاری از صفحات وب با تاکید بر سادگی طراحی شده اند تا هیچ اطلاعات یا عملکرد اضافی که بتواند حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند وجود نداشته باشد. از آنجایی که سنگ بنای اصلی نتایج یک طراح وب برنده شدن و افزایش اعتماد مخاطبان هدف است، حذف هر چه بیشتر لحظات ناامیدی ممکن یک موضوع حیاتی است.

https://clck.ru/yXTyn

https://urlz.fr/j97Q

https://tinyurl.com/3jhu24ex

https://is.gd/ZRqsAg

https://is.gd/AcAfMR

https://urlz.fr/j97S

https://cutt.ly/oCTewCS

https://clck.ru/yXU6Z

https://clck.ru/yXU79

https://tinyurl.com/2b923zwp

https://is.gd/ZBaHUh

https://clck.ru/yXU9J

https://urlz.fr/j97X

https://tinyurl.com/55t86cer

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در رایانه‌های رومیزی و هم در تلفن‌های همراه به خوبی کار می‌کنند، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است.

در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی مطابق با اندازه صفحه نمایش معمولی ثابت می‌شود. حفظ هماهنگ ترین ترتیب بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی واکنشگرا می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید مراقب باشند که کنترل ظاهر کار خود را از دست ندهند. اگر آنها نیز مسئول محتوا باشند، ممکن است از کنترل کامل بر محصول نهایی برخوردار شوند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند.

https://is.gd/q6kfbU

https://cutt.ly/CCTro6Z

https://is.gd/30UL7Y

https://tinyurl.com/ynt6f6tv

https://cutt.ly/qCTrmtn

https://clck.ru/yXUBK

طراحی وب چیست؟

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر توسعه وب‌سایت اشاره دارد تا توسعه نرم‌افزار. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که اعتماد مخاطب هدف را جلب می کند و آن را تقویت می کند، حذف تا حد امکان نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می‌کنند ، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند . در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن کار خود مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

https://urlz.fr/j982

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3upjdssd

https://cutt.ly/0CTr4nO

https://tinyurl.com/2va8w5s5

https://is.gd/scnEEd

https://urlz.fr/j984

https://clck.ru/yXUDh

دو راه اصلی برای طراحی وب سایت وجود دارد: استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از سازنده وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بر اساس اندازه تیم شما، بودجه شما و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است. 

https://cutt.ly/dCTtUuO

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3xmuc6au

https://clck.ru/yXUEo

https://is.gd/bk9rkv

https://cutt.ly/sCTyas8

https://is.gd/2XXV77

https://tinyurl.com/bdcrvhy6

https://cutt.ly/DCTymeR

https://clck.ru/yXUKM

عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند.

 قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد.

https://is.gd/qolDNj

https://clck.ru/yXULS

https://cutt.ly/oCTyLYK

https://tinyurl.com/24jxvxps

https://is.gd/SAyXEp

https://cutt.ly/2CTy6Cu

https://urlz.fr/j98g

رنگ ها

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد ، و مهم تر این است که روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و لحن وب سایت شما را تحسین می کنند. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید. 

https://tinyurl.com/yeymfhke

https://is.gd/mUtQDl

https://cutt.ly/FCTuIeQ

https://clck.ru/yXUSR

https://cutt.ly/sCTuJJf

https://is.gd/sn9jtl

https://urlz.fr/j98k

فاصله گذاری

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت های بصری دلپذیر و آسان برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وب مدرن است. 

https://tinyurl.com/38v3krt8

https://is.gd/9gwgG9

https://cutt.ly/zCTig2p

https://clck.ru/yXUXZ

https://cutt.ly/RCTiRr9

https://is.gd/NtxQ0q

https://tinyurl.com/ym7bf3w7

https://clck.ru/yXUZa


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شنبه 14 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 373 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

نحوه تعمیر یخچال فریزر

برای تعمیر یخچال فریزر خود که گرم می کند، دمپر هوا ، بافل یا پخش کننده دستگاهی است که جریان هوا را از محفظه فن اواپراتور متعادل می کند. این به طور معمول یک بافل یا فلپر کنترل مکانیکی است که میزان هوای سرد ورودی به محفظه غذای تازه را کنترل می کند. اگر دزدگیر خراب شده باشد یا اتصال به دکمه کنترل آسیب دیده باشد ، ممکن است هوای سرد کافی به محفظه غذای تازه وارد نشده و در نتیجه دمای بالاتر از حد نرمال باشد.

نحوه بازرسی دمپرس ورودی هوا در تعمیر یخچال:

  • یخچال و فریزر خود را از منبع تغذیه جدا کنید و درب یخچال خود را باز کنید تا دمپر یا دزدگیر را پیدا کنید. آنجا که هوای سرد وارد محفظه غذای تازه می شود ، پیدا می شود.
  • محفظه ای که بافل یا دمپر در آن محصور شده است ، اغلب از پلاستیک با پوشش پلی استایرن ساخته شده است و ممکن است دارای یک مهر و موم کف باشد تا از نشت هوا جلوگیری کند.
  • هنگام بازرسی از محفظه باید دقت شود تا از صدمه به مهر و موم و یا پلی استایرن جلوگیری شود.
  • بعضی از مدل های یخچال از یک لامپ سنجش دما متصل به این کنترل استفاده می کنند که به طور خودکار کنترل را برای تغییرات دمای داخلی تنظیم می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که لامپ حسگر در موقعیت صحیحی قرار دارد و آسیب ندیده است.
  • سعی کنید دکمه کنترل را کنترل کنید تا ارتباط سالم بودن پیوند و حرکت آزادانه آن تأیید شود.
  • اگر میراگر / بافل در موقعیت بسته یا تقریباً بسته گیر کرده باشد یا آزادانه حرکت نکند ، پس شما برای تعمیر یخچال خود به یک دمپر ورودی یا بافل ورودی هوا نیاز دارید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 269
:: باردید دیروز : 575
:: بازدید هفته : 844
:: بازدید ماه : 4261
:: بازدید سال : 31901
:: بازدید کلی : 258721